Så här ligger det till, jag har sen i oktober hyrt ett halvt garage, plats för tre bilar, sen har jag hyrt ut de två platserna som blev över. den ena platsen hyrs av en kompis till min pappa och han är den perfekta "gästen".
nu till mitt problem, den sista platsen hyrs eller hyrdes av en bekant som fick tillträde i december, första månaden fick jag hyran först när jag hade påminnt honom, likadant månaden efter.
sen blev det tyst, fick inte tag på honom, det har nu blivit i mitten på mars och ingen hyra för februari har kommit, åker då till garaget och ser att han har kört ut sin bil, jag vet inte när!
fick sen tag på honom via sms och säger att jag måste ha februarihyran och om han inte ska ha sin plats måste han säga till och ge tillbaka nycklen.
får till svar att han har flyttat till norge och han har bilen där, nycklen också.
sen hör man inte mer av honom, till jag ser honom på en parkering till den affären jag ska till, han försvinner snabbt, och sen undviker han mig flera gånger inne i affären.
vad ska jag göra, har ju inte fått nån nyckel, så jag har inte kunnat hyra ut till nån annan, bara en tom plats som jag har fått betala för sen februari...
har sagt att februarihyran ska jag bara ha! men nu när han bara skiter i allt blir jag så sur så jag har lust att kräva han på dom hyror det har stått tomt...
vad tycker ni jag ska göra?