6053
Sök

nån som vet nån sida där man kan beställa lite grejjer till crossar??

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 maj 2007
Trådstartare
som rubriken lyder så undrar jag om det är nån som vet nån bra sida där man kan beställa grejjer till crossen... crossen för övrigt är en yamaha yz 125 -89 om det nu spelar nån roll... det som jag bland annat tänkt och köpa är ett nytt dynöverdrag men hittar bara till nyare årsm tyvärr... så därför denna dumma tråd i ett bil forum men hoppas endå på hjälp oavsett hur dumt det är med en sån här tråd... smile

tack på förhand

kanske ska skriva att jag har tittat på både lelles och rinab´s hemsidor
Senast redigerat av _Glenne_ (16 maj 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

357 Inlägg
16 maj 2007
Lelles MC kanske har dom har allt mellan himmel och jord till tvåhjuliga fordon

Heter de Lövena eller Löven??

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
16 maj 2007
cross/endurocompaniet

358 Inlägg
16 maj 2007
_Glenne_ skrev:
som rubriken lyder så undrar jag om det är nån som vet nån bra sida där man kan beställa grejjer till crossen... crossen för övrigt är en yamaha yz 125 -89 om det nu spelar nån roll... det som jag bland annat tänkt och köpa är ett nytt dynöverdrag men hittar bara till nyare årsm tyvärr... så därför denna dumma tråd i ett bil forum men hoppas endå på hjälp oavsett hur dumt det är med en sån här tråd... smile

tack på förhand

kanske ska skriva att jag har tittat på både lelles och rinab´s hemsidor

jag kan kolla på fredag vad vi har i dynöverdrag.. jobbar på mc-firma.

Gödseldräng
4 529 Inlägg
16 maj 2007
tänkte starta liknande tråd ang min ktm 91a vässad 80cc
ringde runt til ett 20tal olika firmor
inga som hade tändspole till den då saker till crossar äldre än 12 år utgår ur sortimentet
fick tag på general agenten hos ktm och han fixa fram ett serie nummer och et tele nummer till österrike jag ringde dit och fick priser på sakerna 4800kr hmm

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
17 maj 2007
Trådstartare
skulle vara fint om ni kunde länka till nån sida med smile men tack endå... fler sid tips mottages gärna! smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Gödseldräng
4 529 Inlägg
17 maj 2007
_Glenne_ skrev:
skulle vara fint om ni kunde länka till nån sida med smile men tack endå... fler sid tips mottages gärna! smile

kan lägga upp ett tele nummer till en som sysslar med äldre crossar så får du ringa men har det inte här nu gör det lite senare om det blir bra smile
annars kan du kolla med maskot motor i tranås dom har mycket prylar dom me smile
är lite stammis där tongue

16 Inlägg
17 maj 2007
Checka med Karlströms i Sala! karlstrommotor.se

Tuffa Brudar Kör Röda Bilar

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
17 maj 2007
Trådstartare
okej tackar.... kom och tänka på att en polares farsa har rabatt på lelles mc och han sa att jag skulle säga till han om jag behövde delar för han kör budbil dit där lelles ligger varje onsdag så jag ska nog snacka med han för han vet ju vad lelles har för grejjer också plus att det blir ju lite billigare när man får rabatt igenom han smile

1 256 Inlägg
17 maj 2007
http://www.crossendurocompaniet.se/

Köper alla mina delar/kläder/skydd etc. där!

905 Inlägg
18 maj 2007
crossbolaget.se?

596 Inlägg
18 maj 2007
denna sidan har lite grejer med...

http://www.speedequipment.se/

Jajjemen!
1 512 Inlägg
18 maj 2007

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

Rörpulare
1 453 Inlägg
18 maj 2007
Om du beställer via lellesmc.se så lär du vara beredd på att delarna inte kmr eller har världen väntetid väntar fortfarande på min kylarvingar som ja beställde för ca 3 år sen wink

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

283 Inlägg
bullsmugglare
190 Inlägg
18 maj 2007
http://gulasidorna.eniro.se/query?what= … ;geo_area=

sökte på gula sidorna 203 träffar smile bara o hugga tag i teleluren o börja ringa smile

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"

Sök