Centrallåset låser inte runt om... snälla hjälp =/

_eD_
19 maj 2007 · 67 Inlägg

Som rubriken lyder.  Centrallåset låser inte runt om .  Den låser bara automatiskt Förardörren. dom andra får ja låsa för hand. PLUSS att vänster passagerar dörr inte går att låsa alls :S den har man kunnat låsa för hand förut, men nu helt plötsligt så går de inte .  Vad kan felet vara ? ja har en BMW e34:a. MVH Erik

_eD_
19 maj 2007 · 67 Inlägg

henand372 skrev:
vet inte riktigt men har du kollat säkringen? den gick för mig och innan jag såg de såg jag tusen lappar ryka iväg,

--------------------------------------------------------------

Ah ja har kollat bland alla säkringar. men alla verkar hela . men de konstiga är jue att den låser en utav dörrarna =/  och ena går inte att ens trycka ner låspinnen så man låser dörren inneifrån . ..

_eD_
19 maj 2007 · 67 Inlägg

RouziMotorsport skrev:
öppna låset o kolla :p

------------------------------------------------------------

Öppna låset och kolla ?  ja har tagit bort dörrsidan på bakdörren som har tjärvat. och där sitter de som en "motor" och den är låst så ja har nästintill drängt den i 5-56 tongue men inget händer tongue  vet inte om de är hela den "motorn" som har gått sönder. men dörrarna på den högra sidan går att låsa manuellt.  men inte med centrallåset.  har inte en aning om vad det kan vara för problem men något är de jue helt klart tongue . någon som känner igen sig ?

Team-Adolfsson Gödseldräng
20 maj 2007 · 4 529 Inlägg

ganska lätt att få tag på c lås motorn på skroten köpte en till våran merca dom visste inte var det va så jag gav dom 50 kr för hela skiten tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang