Jag ska tillbringa 4-5h i en bil med en förkyld vän på fredag, finns det några bra sätt att minimera risken att bli smittad?! Att ställa in turen har jag räknat ut själv. Att skippa hånglet också.. men mer?
1. Du och din vän ska hålla god hygien. Sprita händerna först, tvätta dem sen. 2. Rör inte varandra. 3. Din vän ska hosta och nysa i armvecket eller liknande. 4. Ät mycket vitlök, gärna marinerade vitlöksklyftor. 5. Håll tummarna!
finns bara en sak som är sjukt bra, desonix kortison nässpray. jag bad vårdcentralen skriva ut den starka. minsta lilla man känner i bihålorna bara spray på dödar allt tro mig jag gjort så i åratal det är suveränt till dig och kompisen lär bli frisk om han får det också
fan så jag går och saknar min 530 e34, skulle vart en jävla 540 så hade jag inte sålt den, saknar du din? Den va ju äckligt snygg och fin, går inte ens få tag i så fina längre på blocket har letat i månader.
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!