11110
Sök

Råd och tips? (neon, vinge)

284 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
Har en saab 900s , den ser inte ut som den gör här längre håller på att fixa till den lite, bilder kommer komma upp.

Jag skulle behöva lite tips på en snygg men ganska billig vinge (börjar trytta lite i börsen).

Sen ska jag montera in neon i grillen, efter som jag inte är någon större elektiker, hur monterar man det så att jag kan tända/släcka i bilen.

Hoppas ni har tid smile

RS Power is the shit

284 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
Kankse dumma frågor jag vet inte.

Men nått svar måste ni väl ha tongue

RS Power is the shit

NoFuckNoRide
474 Inlägg
23 maj 2007
min gammla granne har en sånn han färgade broms OKena sen lite styling inne och sen vaxadeb bilen..en bra början

Sug Performance Club

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
23 maj 2007
_KriZze skrev:
Har en saab 900s , den ser inte ut som den gör här längre håller på att fixa till den lite, bilder kommer komma upp.

Jag skulle behöva lite tips på en snygg men ganska billig vinge (börjar trytta lite i börsen).

Sen ska jag montera in neon i grillen, efter som jag inte är någon större elektiker, hur monterar man det så att jag kan tända/släcka i bilen.

Hoppas ni har tid smile

du kan kolla in speedart.se och stylingkompaniet dom har lite störrevingar, är det mer diskreta du ska ha så kan du kolla runt lite på realcar.se..

du kan montera det genom att dra neonkablarna till en vippknapp som du har i bilen som sedan går till batteriet.. inte svårare än så smile men se till att ha kabelskor och så med dig när du gör det annars kan det bli lite svårt.. men funkar inte min specialare så är det vara lurka vidare..

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

1 010 Inlägg
24 maj 2007
Krånga inte till de bara!!
Sätt minus direkt i plåten om bilen är minus-jordad!
så slipper du dra så många kablar

284 Inlägg
24 maj 2007
Trådstartare
efter lite sena svar , så örjade jag att fixa till det lite på egen hand tongue.

Lite krångligare än era sätt, förlängde strömkabeln och använde mig fortfarande av cigguttaget.
Fick det att funka iaf, ska bara fästa neon rören senare efter jobb.

Ska även kolla upp lite vingar idag.

Någon som lackat plastlister själv här inne ? Ska lacka min sido lister och bakkjolen (i plast).

RS Power is the shit

Sök