4505
Sök

Söker lite tips om vad man kan göra om dagarna när man ligger hemma sjukskriven.

Örebroare i exil
970 Inlägg
24 maj 2007
Trådstartare
Var med i en trafikolycka för snart två veckor sedan och skadade ryggraden. Så nu är jag sjukskriven ett tag och ligger hemma o knaprar narkotikaklassat. Vilket innebär att jag inte kan ta mig ut.

Har nån något bra tips på hur man kan fördriva dagarna på ett bra sätt. Sova funkar ju, men till slut vaknar man igen. Tv sänder ju bara strunt på dagtid, så den hjälper inte heller. Har lagt Harpan på datorn säkert 300 gånger nu, så det är man rätt så less på.

Finns det några roliga sidor på nätet man kan kika runt på. Kanske någon spelsida?

Mvh

Hej FRA!

4 506 Inlägg
24 maj 2007
www.teagames.com
spela TG Motorcross 3, Det är beroendeframkallande. lol lol

Kan du andas kan du dö.

volvoraggare
4 776 Inlägg
24 maj 2007
www.humor.se tror jag adressen är

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

1 079 Inlägg
24 maj 2007
sjukskriven och vill slösa tid, tja gör som alla andra med för mkt fritid spela world of warcraft, finns att prova på gratis 10dagar tror jag går att ladda ner hela spelet på: http://media.wow-europe.com/bctrial/index_en.html

När du väl fastnat i spelet så kostar det

Annars kan du väl köpa nåt bilspel som: need for speed carbon racer och bygga lite tuffa bilar och tävla.
Senast redigerat av Madhouse (24 maj 2007)

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

Örebroare i exil
970 Inlägg
24 maj 2007
Trådstartare
Madhouse skrev:
sjukskriven och vill slösa tid, tja gör som alla andra med för mkt fritid spela world of warcraft, finns att prova på gratis 10dagar tror jag går att ladda ner hela spelet på: http://media.wow-europe.com/bctrial/index_en.html

När du väl fastnat i spelet så kostar det

Annars kan du väl köpa nåt bilspel som: need for speed carbon racer och bygga lite tuffa bilar och tävla.

Hmm tydligen var man tvungen att skaffa ett konto, så det blev genast för avancerat smile Får skicka iväg nån stackare o handla nåt spel då kanske. Är faktiskt lite sugen på det senaste NHL spelet. Någon som kanske har erfarenheter från det?

Hej FRA!

volvoraggare
4 776 Inlägg
24 maj 2007
har vart sjuk hela den är  sunkiga veckan ja har spelat nått som heter bejewled

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

242 Inlägg
24 maj 2007
Senaste NHL spelet e riktigt roligt, dock är det inte jättestor skillnad på det och dom andra som kommit senaste åren.
Om du inte har provat Test drive unlimited tycker jag du ska prova det, det är sjukt beroendeframkallande smile

811 Inlägg
24 maj 2007
Fy fan ryggproblem är inge skoj.
Själv varit med om det förra året hemma 9månader trodde jag skulle börja klättra på väggarna.

Test drive Unlimited är bra skoj kör det dock på Xbox360 men det är bra snyggt till datorn också.

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
24 maj 2007
Haha - själv har jag legat utslagen och när jag inte sovit har jag ätit och märkt upp alla dotterns kläder med namn och telefonnummer... Hur uttråkad är man då på en skala? smile

Annars har jag mest dåligt samvete över att jag borde hänga tvätt, plocka ur och i diskmaskinen och ta ett varv med dammsugaren, men jag ORKAR bara inte.

Så jag sitter här och tjatar med allt och alla i stället! smile Hoppas någon blir glad av det i alla fall! smile

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Maskin Tekniker Atlas Copco
46 Inlägg
24 maj 2007
Bygga bilmodeller kan vara rätt tidskrävande och roligt har dock aldrig varit sjukskriven någon längre tid men har en modell liggandes och väntar på mig:)

Örebroare i exil
970 Inlägg
24 maj 2007
Trådstartare
MrSpeed skrev:
Senaste NHL spelet e riktigt roligt, dock är det inte jättestor skillnad på det och dom andra som kommit senaste åren.
Om du inte har provat Test drive unlimited tycker jag du ska prova det, det är sjukt beroendeframkallande smile

Det senaste NHL spelet jag spelade var nog NHL 99, eller nåt i den stilen. Så jag misstänker att det är en rejäl skillnad mot det iaf:)

Hej FRA!

Örebroare i exil
970 Inlägg
24 maj 2007
Trådstartare
vickeboy skrev:
Bygga bilmodeller kan vara rätt tidskrävande och roligt har dock aldrig varit sjukskriven någon längre tid men har en modell liggandes och väntar på mig:)

Modeller är alltid kul. Har ett par oöppnade bilar ligger och även ett ofullbordat Titanic som säkert skulle kunna användas som tidsfördriv den närmaste månaden för att fullborda smile

Hej FRA!

Maskin Tekniker Atlas Copco
46 Inlägg
24 maj 2007
haha du ser där de är bara å på att.. lycka till:)

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
24 maj 2007
Beronde på vilken spelkonsol, du har, men Forza Motorsport 2 till Xbox 360, säger dom ska vara bra. Har bara gamla xbox och Forza.

Lev livet, det kan ta slut fort

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
24 maj 2007
_Kekke_ skrev:
vickeboy skrev:

Modeller är alltid kul. Har ett par oöppnade bilar ligger och även ett ofullbordat Titanic som säkert skulle kunna användas som tidsfördriv den närmaste månaden för att fullborda smile

Haha, inte bara du som har en påbörjad titanic big_smile tongue

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

Sök