Var med i en trafikolycka för snart två veckor sedan och skadade ryggraden. Så nu är jag sjukskriven ett tag och ligger hemma o knaprar narkotikaklassat. Vilket innebär att jag inte kan ta mig ut.
Har nån något bra tips på hur man kan fördriva dagarna på ett bra sätt. Sova funkar ju, men till slut vaknar man igen. Tv sänder ju bara strunt på dagtid, så den hjälper inte heller. Har lagt Harpan på datorn säkert 300 gånger nu, så det är man rätt så less på.
Finns det några roliga sidor på nätet man kan kika runt på. Kanske någon spelsida?
sjukskriven och vill slösa tid, tja gör som alla andra med för mkt fritid spela world of warcraft, finns att prova på gratis 10dagar tror jag går att ladda ner hela spelet på: http://media.wow-europe.com/bctrial/index_en.html
När du väl fastnat i spelet så kostar det
Annars kan du väl köpa nåt bilspel som: need for speed carbon racer och bygga lite tuffa bilar och tävla.
Senast redigerat av Madhouse (24 maj 2007)
Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
sjukskriven och vill slösa tid, tja gör som alla andra med för mkt fritid spela world of warcraft, finns att prova på gratis 10dagar tror jag går att ladda ner hela spelet på: http://media.wow-europe.com/bctrial/index_en.html
När du väl fastnat i spelet så kostar det
Annars kan du väl köpa nåt bilspel som: need for speed carbon racer och bygga lite tuffa bilar och tävla.
Hmm tydligen var man tvungen att skaffa ett konto, så det blev genast för avancerat Får skicka iväg nån stackare o handla nåt spel då kanske. Är faktiskt lite sugen på det senaste NHL spelet. Någon som kanske har erfarenheter från det?
Senaste NHL spelet e riktigt roligt, dock är det inte jättestor skillnad på det och dom andra som kommit senaste åren. Om du inte har provat Test drive unlimited tycker jag du ska prova det, det är sjukt beroendeframkallande
Haha - själv har jag legat utslagen och när jag inte sovit har jag ätit och märkt upp alla dotterns kläder med namn och telefonnummer... Hur uttråkad är man då på en skala?
Annars har jag mest dåligt samvete över att jag borde hänga tvätt, plocka ur och i diskmaskinen och ta ett varv med dammsugaren, men jag ORKAR bara inte.
Så jag sitter här och tjatar med allt och alla i stället! Hoppas någon blir glad av det i alla fall!
Bygga bilmodeller kan vara rätt tidskrävande och roligt har dock aldrig varit sjukskriven någon längre tid men har en modell liggandes och väntar på mig:)
Senaste NHL spelet e riktigt roligt, dock är det inte jättestor skillnad på det och dom andra som kommit senaste åren. Om du inte har provat Test drive unlimited tycker jag du ska prova det, det är sjukt beroendeframkallande
Det senaste NHL spelet jag spelade var nog NHL 99, eller nåt i den stilen. Så jag misstänker att det är en rejäl skillnad mot det iaf:)
Bygga bilmodeller kan vara rätt tidskrävande och roligt har dock aldrig varit sjukskriven någon längre tid men har en modell liggandes och väntar på mig:)
Modeller är alltid kul. Har ett par oöppnade bilar ligger och även ett ofullbordat Titanic som säkert skulle kunna användas som tidsfördriv den närmaste månaden för att fullborda
Modeller är alltid kul. Har ett par oöppnade bilar ligger och även ett ofullbordat Titanic som säkert skulle kunna användas som tidsfördriv den närmaste månaden för att fullborda