Tjena! Jag undrar om ni vet något "unikt" eller snyggt jag kan göra på min saab 9-5 Sedan Aero 2001? Har gjort efter bilden nedan är tagen: Aerovinge 9-5OG3 Lackat grill http://www1.garaget.org/archive/203/202 … 475142.jpg
Vill göra den snyggare men ändå cleant Går fortfarande i gymnasiet så är inte så rik Hade bra
Massor med puts och fina delar utan lacksläpp osv är det som behövs på en bil. Byta lite slitna lampglas och blinkers m.m. Kostar inte så mycket och är alltid snyggt. Putsa en bil till nyskick behöver ej vara så dyrt men kan kräva lite maskiner och bra medel dock. Fina fälgar gör susen det med.
Massor med puts och fina delar utan lacksläpp osv är det som behövs på en bil. Byta lite slitna lampglas och blinkers m.m. Kostar inte så mycket och är alltid snyggt. Putsa en bil till nyskick behöver ej vara så dyrt men kan kräva lite maskiner och bra medel dock. Fina fälgar gör susen det med.
kan bara hålla med ovanstående om detta. Och tänk på att även originalfälgarna kan se oerhört bra ut om dom är i toppskick. Heller välvårdade originalfälgar än skitna och skamfilade 19tummare..
Har bra maskiner och medel hemma! Farsan har varit lakerare på Saab och lackade massa 9000 Bilen har rullat snart 37k mil så stenskott och sådant har den på huven! Men ska polera bort det som går att få bort Bakluckan är rostig som bara den, men den ska omlackeras samt som mina fälgar hoppas jag på! Men fick problemet nu att min slavcylinder är slut så ska byta den först
Tjena! Jag undrar om ni vet något "unikt" eller snyggt jag kan göra på min saab 9-5 Sedan Aero 2001? Har gjort efter bilden nedan är tagen: Aerovinge 9-5OG3 Lackat grill http://www1.garaget.org/archive/203/202 … 475142.jpg
Vill göra den snyggare men ändå cleant Går fortfarande i gymnasiet så är inte så rik Hade bra
Lägg solfilm på dimljus+strålkastare-blinkers och fimpa torkarna.