Bmw 1602-69 18årsbil

SKA VARA KLAR FÖR GATA SOMMAREN 2015!!
  • 36 Följare
  • 17 989 Visningar
  • Uppdaterades senast 5 mars 2015
Renkan
11 oktober 2013 · 34 Inlägg

L.D. Peter skrev:
Så tråkigt med folk som inte kan skilja på mitt och ditt samt förstör saker sad

jo det är ju det!...

Renkan
13 oktober 2013 · 34 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/160/159083/159083-fc97504dc0ab882f17210faf6d29cc14.jpg
Var i garaget igår och möblera om lite eftersom vi får nya garagekompisar nu om typ en vecka, Så då fick 02 lite friskluft och såklart passade jag på att knäppa en bild! smile

Wolf_89 Wolf_89
7 april 2014 · 446 Inlägg

Tjo. Hur går det? Har det gått i dvala under vinter tiden?

Bayerische Motoren Werke. For the Win.
The only time a BMW owner willingly removes his car from the road. Is to remove the road from the car.
Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience.
Renkan
7 april 2014 · 34 Inlägg

Jadu ska jag vara ärlig så står det stilla, har varit mycket med skolan då jag går transport, pluggar till körkort osv. Sen så har vi just blivit klar med våran isbil (Bmw e21). Men jag ska nog köpa en Bmw e34 525 92 som jag har tänkt snygga till lite och ha som bruksis. sen får vi se om motor och låda från den hamnar i 02an eller om det blir turbo i e34an. Det står och väger vilken jag vill göra först, Men vi har två 02 vi ska bygga som ska bli likadana fast en ska gå på gatan och en som isbil! smile Ursäktar att det står stilla....! smile

Wolf_89 Wolf_89
7 april 2014 · 446 Inlägg

Renkan skrev:
Jadu ska jag vara ärlig så står det stilla, har varit mycket med skolan då jag går transport, pluggar till körkort osv. Sen så har vi just blivit klar med våran isbil (Bmw e21). Men jag ska nog köpa en Bmw e34 525 92 som jag har tänkt snygga till lite och ha som bruksis. sen får vi se om motor och låda från den hamnar i 02an eller om det blir turbo i e34an. Det står och väger vilken jag vill göra först, Men vi har två 02 vi ska bygga som ska bli likadana fast en ska gå på gatan och en som isbil! smile Ursäktar att det står stilla....! smile

Okej. Det e lugnt. Bara nyfiken, pga har inte skrivits någe sen 13/10 2013.
Men dom tar ju inte så stor plats så går nog att gömma undan den i ett hörn någonstans.
Tills du känner att du har tid och sånt till att fortsätta. Bara du inte ställer den ute på en åker el någe sånt som många gör. Blir ju typ inge kvar av bilen då smile

Bayerische Motoren Werke. For the Win.
The only time a BMW owner willingly removes his car from the road. Is to remove the road from the car.
Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience.
Renkan
7 april 2014 · 34 Inlägg

Jo exakt! Nej du, sånt är jag emot! den står nu under ett biltäcke och på grus så inget ska förstöras, de kan du vara lugn över! wink

Wolf_89 Wolf_89
7 april 2014 · 446 Inlägg

Renkan skrev:
Jo exakt! Nej du, sånt är jag emot! den står nu under ett biltäcke och på grus så inget ska förstöras, de kan du vara lugn över! wink

Bra. För senaste 02an jag köpte hade tidigare ägare lämnat ute på en gräs/grus plätt.
Inge genomgående rost än. Men mkt ytrost hmm

Bayerische Motoren Werke. For the Win.
The only time a BMW owner willingly removes his car from the road. Is to remove the road from the car.
Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience.
Renkan
7 april 2014 · 34 Inlägg

okej! Ja nä det är inge gräs där den står, är rent grus smile!

Renkan
5 mars 2015 · 34 Inlägg

Här händer det inte mycket! har insett att jag inte har tid eller ork att färdigställa detta projekt....Tyvärr! Så om någon är sugen på köpa av mig projektet så kan ni skicka ett meddelande till mig! (Y)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang