Saab 9-3 SS Aero - 110525 - Maptunad

ChriZtoffer GAS democar 2018!
25 maj 2011 · 8 744 Inlägg

Japp lämnade in min till Nordic så nu går den ungefär som din gjorde innan trim, fast lite mer vrid och framför allt på lägre varv. Blev riktigt rolig! smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Jimmu
26 maj 2011 · 744 Inlägg

ChriZtoffer skrev:
Japp lämnade in min till Nordic så nu går den ungefär som din gjorde innan trim, fast lite mer vrid och framför allt på lägre varv. Blev riktigt rolig! smile

Härligt, morsan hade en 175hk vector med Maptun Steg 1 i innan hon bytte till en BP nu, och hennes gick bättre än min aero original tongue Så jag tvivlar inte en sekund på att din går bättre än en original aero big_smile

lingua
26 maj 2011 · 2 271 Inlägg

Jimmu skrev:
110525
Sitter numera ett maptun steg 1 i bilen, körgläden går inte att beskriva! big_smile

Sweet! snart vill du har mer!big_smile

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
jimel Mr
30 juni 2011 · 47 Inlägg

Läst igenom hela tråden och wow vilket grymt bygge, bara att gratulera!! Håller själv på lite smått med min 9-3a men det blir lite mer cleant stuk smile

Kör Saab 9-3 SC
lingua
30 juni 2011 · 2 271 Inlägg

Riktigt läckert!

Senast redigerat av lingua (30 juni 2011)

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
Jimmu
3 juli 2011 · 744 Inlägg

jimel skrev:
Läst igenom hela tråden och wow vilket grymt bygge, bara att gratulera!! Håller själv på lite smått med min 9-3a men det blir lite mer cleant stuk smile

Tack så mycket!
Imponerad av att du orkat läsa igenom hela tråden! En stor eloge till dig! smile


lingua skrev:
Riktigt läckert!

Tack så mycket!! smile

vi_olofsson
18 juni 2015 · 154 Inlägg

Riktigt länge sedan denna uppdaterades men tänkte att jag kan fråga och hoppas du kommer ihåg hur du gjorde smile
Hur kom du åt genomförningen till förardörren(inifrån bilen) om du förstår hur jag menar när du drog högtalarkabel dit smile?

Mvh

Senast redigerat av vi_olofsson (18 juni 2015)

Volvo 850 T-5R "1 av 12" (1995)
Jimmu
26 juni 2015 · 744 Inlägg

vi_olofsson skrev:
Riktigt länge sedan denna uppdaterades men tänkte att jag kan fråga och hoppas du kommer ihåg hur du gjorde smile
Hur kom du åt genomförningen till förardörren(inifrån bilen) om du förstår hur jag menar när du drog högtalarkabel dit smile?

Mvh

Ja, det kommer jag ihåg wink
Kan kolla upp om jag har bilder på det, annars skriver jag ihop lite text smile

vi_olofsson
26 juni 2015 · 154 Inlägg

Jimmu skrev:

vi_olofsson skrev:
Riktigt länge sedan denna uppdaterades men tänkte att jag kan fråga och hoppas du kommer ihåg hur du gjorde smile
Hur kom du åt genomförningen till förardörren(inifrån bilen) om du förstår hur jag menar när du drog högtalarkabel dit smile?

Mvh

Ja, det kommer jag ihåg wink
Kan kolla upp om jag har bilder på det, annars skriver jag ihop lite text smile

Härligt smile
Gör så!

Volvo 850 T-5R "1 av 12" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang