BudgetDunkaren skrev:Den skall du inte slänga. Kassett eller cd ?
Celeron skrev:Hej jag har en orginal bilstereo till 740. är de något värde i detta, eller bara slänga den:cool:?
Vettemannen skrev:Celeron skrev:Hej jag har en orginal bilstereo till 740. är de något värde i detta, eller bara slänga den:cool:?Det kan ju finnas nån originalfantast som vill ha en sån. Sätt ut den på blocket eller Tradera. Prisnivån på dessa har jag ingen uppfattning om./Benny
Celeron skrev:Vettemannen skrev:Celeron skrev:Hej jag har en orginal bilstereo till 740. är de något värde i detta, eller bara slänga den:cool:?Det kan ju finnas nån originalfantast som vill ha en sån. Sätt ut den på blocket eller Tradera. Prisnivån på dessa har jag ingen uppfattning om./Bennyokej. tror du 100kr är för dyrt? ska försöka se om ja hittar nån så jag får nån uppfattning om pris
Vettemannen skrev:Celeron skrev:Vettemannen skrev:Det kan ju finnas nån originalfantast som vill ha en sån. Sätt ut den på blocket eller Tradera. Prisnivån på dessa har jag ingen uppfattning om./Bennyokej. tror du 100kr är för dyrt? ska försöka se om ja hittar nån så jag får nån uppfattning om prisOm den fungerar så låter det ganska billigt tycker jag. Några hundringar till borde väl funka./Benny
Celeron skrev:Vettemannen skrev:Det kan ju finnas nån originalfantast som vill ha en sån. Sätt ut den på blocket eller Tradera. Prisnivån på dessa har jag ingen uppfattning om./Bennyokej. tror du 100kr är för dyrt? ska försöka se om ja hittar nån så jag får nån uppfattning om pris
Vettemannen skrev:Det kan ju finnas nån originalfantast som vill ha en sån. Sätt ut den på blocket eller Tradera. Prisnivån på dessa har jag ingen uppfattning om./Benny
BudgetDunkaren skrev:Fungerar alla funktioner och displayen är hel osv så kan du få ett par hundringar absolut.