kopplar man inte ut 4x4 driften när man bänkar bilar?? Har sett RS2 bli bänkad med enbart bakhjulen ståendes på rullgrejjerna.... iof på inspelning men men..
Tullängsskolan i örebro kan göra de.. Men de är väll ungefär 10-15 mil att åka.. när jag va där på information för 2-3 år sedan va det en av två i hela sverige som kunde bromsa på alla fyra
redrumperformance i malmö (svedala) gör oxå det. men det är ju en bit att åka. ca: 30 mil ner, o ca: 20 till örebro. kanske kan göra det om det ändå är en träff i närheten, antingen upp eller neråt
Tullängsskolan i örebro kan göra de.. Men de är väll ungefär 10-15 mil att åka.. när jag va där på information för 2-3 år sedan va det en av två i hela sverige som kunde bromsa på alla fyra
Jag tror nog det finns fler än två i sverige som kan bänka 4wd.
Åfan, skulle vilja bänka min... Känner lite folk som går där och dom har aldrig snackat om att man kan bänka där.
vars bänkade du då? och var bänken vettig där du bänkade? du måste ju berätta sånt
hehe, jag har inte bänkat bilen än, men mailade till BSR men dom vägrade ta emot min bil. ska ringa trollspeed nu i veckan hade jag tänkt och beställa tid där. jag hör av mig här när jag vet något mer. tack