3341
Sök

mycket skryttrådar

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
är det inte lite tragiskt att det finns så mycket skryttrådar här för att ge några exempel "det mesta ni slösat på en dag, fortaste ni har kört, bilar ni kört, timmar jobbat i streck osv"

Tycker det är en sak om det blir en underhållande läsning men när folk skriver "jag har kört i 300km/h på en 70väg med en porsche 911 gt3" så tycker jag varken det är skoj att läsa eller vidare tufft. Sen tror jag inte ens att alla är ärliga i trådarna.

Var bara tvungen att skriva av mig tråden saknar mening.

NissanMotorsport
5 juni 2007
Håller med, tror många överdriver lite..

2 123 Inlägg
5 juni 2007
dusty skrev:
är det inte lite tragiskt att det finns så mycket skryttrådar här för att ge några exempel "det mesta ni slösat på en dag, fortaste ni har kört, bilar ni kört, timmar jobbat i streck osv"

Tycker det är en sak om det blir en underhållande läsning men när folk skriver "jag har kört i 300km/h på en 70väg med en porsche 911 gt3" så tycker jag varken det är skoj att läsa eller vidare tufft. Sen tror jag inte ens att alla är ärliga i trådarna.

Jo det är ju skit fränt när folk bara snackar skit : )
Bäst är alla 740 raggarna som skriver 250 km/h : /
När vi ändå pratar om vad man stör sig på så kan jag nämna att jag rent ut sagt hatar alla volvoraggare, volvo bilar är inte ens raggar bilar, det är till stor del avdankade familjebilar som inte ens familjerna vill ha kvar längre.

NissanMotorsport
5 juni 2007
tror inte alla som kör volvo, säger att deras bilar är raggarbilar smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
5 juni 2007
Fredrik.Gustavsson skrev:
dusty skrev:

Jo det är ju skit fränt när folk bara snackar skit : )
Bäst är alla 740 raggarna som skriver 250 km/h : /
När vi ändå pratar om vad man stör sig på så kan jag nämna att jag rent ut sagt hatar alla volvoraggare, volvo bilar är inte ens raggar bilar, det är till stor del avdankade familjebilar som inte ens familjerna vill ha kvar längre.

lol tummen upp för dig wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

2 123 Inlägg
5 juni 2007
740ForLife skrev:
tror inte alla som kör volvo, säger att deras bilar är raggarbilar smile

Nej och dom ska ha all creds dom kan få men dom som tror att de är raggarbilar kan ta sig där solen inte skiner. Det värsta är att dom utnämner sig till volvoraggare : /

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
5 juni 2007
he he jag får väl hålla med lite jag är inte häller direkt förtjust i vovlo raggar fenomenet smile

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

perpelle
5 juni 2007
Vem tycker förutom dem själva?
Det måste vara roliga typer, jag har aldrig sett en vanlig bil ragga runt, spela hög musik och tro att dem är skitballa förutom volvo i min stad, pinsamt. Speciellt på lördagskvällar vid donken, då ser man dem skitlyckliga över att fått någon storbystad desperat tjej i 14årsåldern. Ett antal epor gillar även at stå där, gör inte saken bättre.
Och tjejer som kör gammelvovlo, uga!
Senast redigerat av perpelle (5 juni 2007)

2 123 Inlägg
5 juni 2007
BMTech skrev:
he he jag får väl hålla med lite jag är inte häller direkt förtjust i vovlo raggar fenomenet smile

Nej inte jag heller som det märks : )
Men det verkar som det är inne bland dom att röktona rutorna, hjulsidor, 118 wunderbaums och ett par tärningar, vi ska inte glömma stereo byggena med groteska baslådor utan andra spelande högtalare. Det är bas som gäller helt enkelt.

perpelle
5 juni 2007
BMTech skrev:

Men det verkar som det är inne bland dom att röktona rutorna, hjulsidor, 118 wunderbaums och ett par tärningar, vi ska inte glömma stereo byggena med groteska baslådor utan andra spelande högtalare. Det är bas som gäller helt enkelt.

Glöm inte heller fel ET på fälgarna!
Ser kul ut när dem sticker ut 5 cm från karossen.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
5 juni 2007
perpelle skrev:
BMTech skrev:

Glöm inte heller fel ET på fälgarna!
Ser kul ut när dem sticker ut 5 cm från karossen.

nu tror jag du hade lite fel.. vi snackar om volvo där man brukar ha 5 mil från däcket och ut till skärmkanten typ och det ser betydligt roligare haha wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

72 Inlägg
5 juni 2007
Fan vad ni klagar. tycker dom det är kul att hålla på så, så får dom väl göra det.

Gödseldräng
4 529 Inlägg
5 juni 2007
vad emnar ni med volvo raggare ?
är inte dom världens coolaste och kör världens bästa bilar som aldrig går sönder och går hur fort som helst och bäst väghållning i världen
hahaha
ungefär så tycker jag man känner igen när man snackar med en som kör volvo

Proljece?
1 464 Inlägg
5 juni 2007
Alltså tror mer det är såhär. Vissa gillar att köra porsche andra älskar volvo. Vi bor i sverige, därav volvo? Raggare ganska svenskt kommer väl ursprungligen från usa. Inte många "äkta" importerade amerikanska bilar från 50-talet i sverige i rimlig prisklass. Varför inte tycka om volvo då?
Tycker du om att köra runt i en sleten bmw från 84 så gör det. Vill du köra runt i en van gör det. Garaget finns väl för alla som tycker om bilar? Och att vissa är oärliga tycker jag man ska strunta i.
Okej att det är störigt men varför göra så stor sak av det?
Sitter någon unge som inte ens är 12 och säger att han har 14 porschar och 13ferraris. Så är det väl bara att strunta i?

FUCKFACE jag använder punkter kolla cool
Senast redigerat av haxer (5 juni 2007)

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

1 654 Inlägg
5 juni 2007
Haha humor! tongue Den där förbannade bratz killen i den gula riskokarn har gjort det igen tongue i varenda tråd här på garaget så får man höra att volvo är det sämsta skiten som finns å att alla som kör dem e dumma i huvet m.m Ok så du hatar mer än 10% i det här landet? förmodligen nån släkting m.m ....

Och till perpelle med audi porschen så kan jag ju bara hälsa att här finns det en massa ungdommar *Läs: Nysvenskar*  som cruisar runt i sina 944:or 928:or m.m precis som du säger att alla hjärndöda volvoraggare gör!

Team-Adolfsson jag betvivlar att din bmw 320 är så fruktansvärt mycket bättre än allas volvo bilar! men det är skitsamma för man åker vilken biljävel man vill och för att man väljer ett visst bilmärke så behöver man inte bli dum i huvudet helt plötsligt!

9 108 Inlägg
5 juni 2007
Total skräptråd. Skärpning.

Sök