3534
Sök

Plasti Dippa R fälgar - vilken ny färg?

125 Inlägg
19 december 2015
Trådstartare
Hej!
Efter en ful lagning av en kantstötning på mina silver R fälgar till V70n så har jag nu bestämt mig för att plastidippa dessa. Kan dock inte bestämma färg - vita eller gun metal grey... Vad tror ni blir snyggast till en mörkblå v70?
*Bilder finns på min sida

MVH
Tette

236 Inlägg
20 december 2015
om dom e kantstötta varför inte slipa ner dom och lacka på riktigt?

31 Inlägg
20 december 2015
Gun metal såklart! smile Kan däga att vitt e inge bra o dippa, jag upplever de som att dippen inte är så lätt o rengöra från bromsdamm neutral

31 Inlägg
20 december 2015
Gun metal såklart! smile Kan däga att vitt e inge bra o dippa, jag upplever de som att dippen inte är så lätt o rengöra från bromsdamm neutral

236 Inlägg
21 december 2015
om man ska göra tex blaze måste man grunda med vitt för att få den där lysande effekten.
så vissa färger måste du grunda med antingen svart eller vitt för att få bästa resultat

1 966 Inlägg
21 december 2015
Gun metal,  helt klart.

Trucker
1 427 Inlägg
21 december 2015
Jag har Vita R i 19 men vill lacka dom Gun metal Gray, så säger G.M.G som färg=)

Nothing but
Rock 'n' Roll :)

125 Inlägg
21 december 2015
Trådstartare
Tack alla för svar, jag själv är sjukt sugen på vit plastidip men då alla säger gun metal grey så blir jag lite osäker neutral hmm blir och fundera ordentligt.
Att hålla dem rena är nog inget problem om jag kör på vitt då bilen står i tvätthallen minst 1 ggr/v på vår-sommar men samtidigt så blir bilen lite mer stealth med gmg...

55 Inlägg
21 december 2015
Jag säger Antracit gråa plastidipen med glossifier,

904 Inlägg
21 december 2015
Pistonheadz skrev:

Jag tvättar mina dippade fälgar genom å spruta på megamquairs lila flaska som heter carpet cleaner.  som även funkar bra på döda insekter på fronten. Bara spruta på låt verka å torka av.

AUTOTECH S60 power

Sök