Sökes: Bärgning/bogsering utanför Ängelholm

Roadblock
25 oktober 2016 · 157 Inlägg

Tjenare, som rubriken lyder så letar jag efter nån bärgare eller någon med släp som kan hämta upp min projekt bil och köra hem den ca 3 mil från där bilen står i nu läget.
Att bogsera är omöjligt då bromsrören har rostat bort lol Tar emot alla tips med öppna armar då jag inte har många kontakter inom bärgning och då dem kända företagen minst tar 1500 kr för jobbet vilket jag tycker är på för dyrt lol Vet inte om det är rätt tråd för detta men det kändes mest relevant smile

Dras till sletna vrak x)
zemet
25 oktober 2016 · 4 037 Inlägg

Kan ju vara bra att skriva var någonstanns denna transporten skall ske, tveksamt om någon i malmö med bilsläp vill transportera din bil i sthlm exempelvis.

Tesla Model S P85D "LingonExpressen" (2015)
Roadblock
25 oktober 2016 · 157 Inlägg

zemet skrev:
Kan ju vara bra att skriva var någonstanns denna transporten skall ske, tveksamt om någon i malmö med bilsläp vill transportera din bil i sthlm exempelvis.

Juste sorry, det är utanför Ängelholm smile

Dras till sletna vrak x)
ehedman
25 oktober 2016 · 1 966 Inlägg

Om du råkar har utökat B- eller BE-körkort kan du hyra en biltransport för en spottstyver. Vid en snabb googling hittade jag den här sidan.

Roadblock
26 oktober 2016 · 157 Inlägg

ehedman skrev:
Om du råkar har utökat B- eller BE-körkort kan du hyra en biltransport för en spottstyver. Vid en snabb googling hittade jag den här sidan.

Problemet är bara det att min bil bara får dra 1800 kg hmm

Dras till sletna vrak x)
Roadblock
2 november 2016 · 157 Inlägg

Tänkte bara meddela att sökandet fortfarande är aktuellt smile

Dras till sletna vrak x)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang