3396
Sök

Jag har råkat ut för världens sämsta inbrottstjuv!

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
17 november 2005
Trådstartare
Jag har ju en audi 80 cab, har den parkerad utanför lägenheten med abus rattkrycka.

Det hela började för 2 veckor sedan, kom ut på morgonen och 1/4 av dörrlåset var väck, shit någon har varit på bilen ja ja tänkte jag, Har ju central lås med fjärr så det störde inte så mycket, det gick några dagar, så en morgon var nu 1/2 dörrlåset borta, Å i början på denna vecka var 3/4 av dörrlåset borta, och i förrgår var hela dörrlåset borta och dom har fortfarande inte lyckats ta sig in i bile! Sikka amatörer.
Så det slutade med att jag satte upp en skylt i rutan på förar dörren med texten: HALLÅ DET ÄR TYG TAK!

Sikka miffon alltså ha ha ha

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

Mustangfrälst
199 Inlägg
17 november 2005
Jävla tråkigt att du inte får ha bilen ifred.
Men den där skylten får nog tjyven att hoppa i sjön smile

// Linde

Classic Mustang Club Sweden - För alla årsmodeller utav Mustang och Shelby
Classic Mustang Club Sweden @ Facebook

Type R
368 Inlägg
17 november 2005
haha jävla tomte.. men synd att folk inte kan skillnaden på mitt o ditt

Honda is the shit!

121 Inlägg
17 november 2005
sätt upp en kamera och filma nötterna:P

19 Inlägg
17 november 2005
haha, sikken nolla, aa håller med bjoetty, finns gött om sånna tattare tongue, lol

dARKiE
5 031 Inlägg
18 november 2005
haah nu skrev du ju hur dem ska ta sig in i bilen, inte smart wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

39 Inlägg
18 november 2005
Läste på ett annat forum om en kille som monterat dubble sirener i nackstödet på sin Saab, efter att ha tröttnat på ett antal inbrott i bilen . Det finurliga var att han även kopplat ett tidrelä till larmet så det fick ca 30 sek till 1 minuts fördröjning vid aktivering .En kväll hör han hur larmet går och springer ut på parkeringen på marken vid bilen ligger tjuven och kvider så det vart en enkel sak att ringa polisen som plockade upp den lätt döva pappskallen . Tyvärr vart det ett visst eftermäle för bilägaren som vart stämd till tingsrätten för vållande av kroppsskada . Vet inte hur historian slutade ,men lite revansch fick han i alla fall .Hade jag vart i hans kläder hade jag tagit mitt straff med högt huvud .
Annars verkar biltjuvar vara av ett mycket primitivt ap släkte ,hade en gammal volvo en gång i tiden där en bil tjyv bröt sig in i den redan olåsta bilen genom en ventilations rutan för att sedan stjäla den trasiga bilstereon av fabrikatet roadstar eller nått liknande . Har även blivit av med en bilradio i en firmabil en gång den otroligt exklusiva Blaupunkt Ontario poängterar att det endast var en radio , kan väl krängas till någon idiot för säkert 20 spänn ,att sedan ett nytt lås till bilen kostar ca 1000 spänn var väl inget han brydde sig om .  mad   

Mvh John

Maizer
18 november 2005
Det man inte har råd med ska man inte ha så enkelt är de bara. Hatar stöld i alla former.

Arbetssökande lokförare
170 Inlägg
18 november 2005
Hehe den killen var ju smart ju!!

To get old and wise, you have to be young and stupid!!

6 Inlägg
18 november 2005
syrran min hade även en smart tjuv i bilen. stereon och allt satt i. men tydligen ville bara tjuven åt en torrboll som låg bak i bilen smile

kombi is the sh*t

Rekondare
289 Inlägg
18 november 2005
bmw750 skrev:
kan hålla med spunken, sen till en annan historia, en gammal vän till mig sa en gång, det var en kille som kom ut på morgonen o skulle åka te jobbet, då ser han att det sticker ut två ben ur bilen, han smyger sakta fram, tar tag i dörren O DRAR DEN IGEN DEN!
sen går han in, byter om, hoppar in i duschen igen, sätter på sig morgonrocken, häller upp nytt kaffe, brer sig en macka o läsert morgontidningen, mycket riktigt snutte batong kom, o frågar om han vet nåt om att det ligger en kille med krossade knän i hans bil?? -nej svarar han. - jag gick precis upp.

sen nästa är ett larm jag såg nånstans om att det sitter små små högtalare i bilen med en freq som gör att du tuppar av och spyr ev o etc etc..

Haha! Det var grymt smile

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
21 november 2005
Trådstartare
Har nu gått ett par dagar sedan jag hängde upp skylten, ingen har rört bilen smile

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

Sök