Fixa bättre ljud i bilen

glad95
2 maj 2017 · 107 Inlägg

Har en BMW 320i e46 och vill få bättre ljud i bilen. Tycker det är pinsamt dåligt att min mobil spelar musik med bättre kvalité men vill ändra på det!

Jag har ingen som helst kunskap om att installera eller bygga om i bilar därför tänkte jag lämna in den hos BRL så får dom montera ihop allting...

Men vad för grejer ska man ha och hur mycket tror ni kalaset landar på? Vill bara ha ljud som låter bra, inget dunka dunk med massa bas som gör att rutorna skallrar.

PS. Brukar ha golfbagen i bagageluckan så det får inte ta allt för stor plats!

Senast redigerat av glad95 (2 maj 2017)

glad95
2 maj 2017 · 107 Inlägg

glad95 skrev:
Har en BMW 320i e46 (sedan) och vill få bättre ljud i bilen. Tycker det är pinsamt dåligt att min mobil spelar musik med bättre kvalité men vill ändra på det!

Jag har ingen som helst kunskap om att installera eller bygga om i bilar därför tänkte jag lämna in den hos BRL så får dom montera ihop allting...

Men vad för grejer ska man ha och hur mycket tror ni kalaset landar på? Vill bara ha ljud som låter bra, inget dunka dunk med massa bas som gör att rutorna skallrar.

PS. Brukar ha golfbagen i bagageluckan så det får inte ta allt för stor plats!

BasGalen
19 juli 2017 · 111 Inlägg

Lämna den hos mig så kan jag ge det ett försök för en liten penning. Är relativt ny med det hela men har spenderat många timmar på att läsa och pilla. Blir säkert ett bra bygge med blir ju ABSOLUT bättre om man lämnar in det hos dem professionella. wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang