Seat Leon Cupra

ztefan81
12 maj 2017 · 4 Inlägg

Hej jag är nybliven Seatägare och är mer än nöjd än så länge . Nu till min fråga/frågor .
Finns det någon bra sida att köpa reservdelar/styling ? Jag har googlat en hel del men jag har inte hittat några bra sidor än . Det jag är ute efter är märket som sitter i sparklådan. Skulle behöva byta ut det då förra ägaren hade svårt att lyfta på fötterna .
Vad ska man köpa för märke på avgassystem ? Har läst att Milltek ska vara bra grejer ?
Sista frågan , sportluftfilter är det värt att byta till det ?
Om man vill chippa bilen vilka bör man välja då? Kanske Stertman ? 
Jag börjar där så länge och hoppas på svar

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
12 maj 2017 · 17 477 Inlägg

ztefan81 skrev:
Hej jag är nybliven Seatägare och är mer än nöjd än så länge . Nu till min fråga/frågor .
Finns det någon bra sida att köpa reservdelar/styling ? Jag har googlat en hel del men jag har inte hittat några bra sidor än . Det jag är ute efter är märket som sitter i sparklådan. Skulle behöva byta ut det då förra ägaren hade svårt att lyfta på fötterna .
Vad ska man köpa för märke på avgassystem ? Har läst att Milltek ska vara bra grejer ?
Sista frågan , sportluftfilter är det värt att byta till det ?
Om man vill chippa bilen vilka bör man välja då? Kanske Stertman ? 
Jag börjar där så länge och hoppas på svar

Skulle nog säga nej. Bilen får lättare att andas och du riskerar att haverera LMM. ECU kan få spel då den försöker att kompensera och bilen går helt enkelt sämre.

Olika på olika bilar men jag hade då rakt inte satt på ett sådant.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Tobzter
12 maj 2017 · 3 145 Inlägg

Vad är de för årsmodell?

Dodge Charger SE "Magnum 440" (1972)
ztefan81
13 maj 2017 · 4 Inlägg

Tobzter skrev:
Vad är de för årsmodell?

Årsmodell 2014 .

Tobzter
13 maj 2017 · 3 145 Inlägg

Ebay för styling och sedan stertman för prestanda hade ja vänta mig till

Dodge Charger SE "Magnum 440" (1972)
ztefan81
17 maj 2017 · 4 Inlägg

Tack för era svar. Här går det snabbt .  Någon som vet hur Cupramärket i gillen är fäst ? Limmat eller ?
Har beställt ett nytt pga att det gamla är slitet .

ztefan81
4 februari 2018 · 4 Inlägg

Tobzter skrev:
Vad är de för årsmodell?

2014

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang