Koppla in backsensor.

bah
9 april 2018 · 44 Inlägg

Tjenare jag tänkte koppla in backsensor på min Peugeot 208:a det är en VTI 1.2:a från 2013 , jag köpte sensorpaket ett universal från nätet och nu i helgen när jag tänkte installera det såg jag att kablarna i bilen får belastas med max 10mA och sensorerna har ström mellan 20mA-200mA .Vad ska jag göra ? Vill ju inte riskera att jag stör nåt annat system eller att kablarna börjar brinna . Nån som har förslag ? Funderar på att dra direkt ström och ha en knapp när jag behöver använda sensorerna . Behöver ju egentligen inte ens ha dom men man är ju som man är och vill ju ha så mycket som möjligt , plus att det faktiskt kan va bra ibland för jag är inte den bästa på att bedöma avstånd. Hoppas att nån kan hjälpa mig att svara på detta smile

Peugeot 208 (2013)
axxet Jag ska hjälpa dig..med det lilla jag kan..
9 april 2018 · 4 917 Inlägg

Man kan inte tro det är sant..
10mA är ju ingenting..
Har du verkligen läst rätt?

Köp inte grisen i säcken bara..
Masken är odlarens bäste vän..
Dom rike dom kan, VI fattiga försöker..
bah
9 april 2018 · 44 Inlägg

Yes jag har läst rätt. Vet inte hur man lägger med en bild i kommentaren men la upp den här, https://minfil.org/9bJcc1e5b6/20180408_123229.jpg

Ja det är ju inte mycket alls, tror säkert man kan gå över det men vågar inte höra nåt innan nån mer kunnig har svarat på det

Peugeot 208 (2013)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang