S3 8l 1 årsmodell 99 bygga om till facelift strålkastare

Audimannen01
2 augusti 2018 · 6 Inlägg

Hej finns det någon som har bytad ut sina ljus till faceliftmodellen och vet hur man gör ?

panda666
2 augusti 2018 · 4 250 Inlägg

Audimannen01 skrev:
Hej finns det någon som har bytad ut sina ljus till faceliftmodellen och vet hur man gör ?

sorry för jag är en dumballe men säger man bytad??? är det inte bytt? menar absolut inget illa me detta utan undrar verkligen..Har sett massssvis me folk på jättemånga forums och blocket tom som skriver bytat eller bytad..

Vill gärna veta vad som är rätt för håller på bli galen.




Sen till din fråga. Kolla gärna nån stylingsida ifall dom har nått sånt. Typ scstyling osv, googla typ styling till audi och leta efter strålkastare. igen ber om ursäkt för detta.

Audimannen01
2 augusti 2018 · 6 Inlägg

panda666 skrev:

Audimannen01 skrev:
Hej finns det någon som har bytad ut sina ljus till faceliftmodellen och vet hur man gör ?

sorry för jag är en dumballe men säger man bytad??? är det inte bytt? menar absolut inget illa me detta utan undrar verkligen..Har sett massssvis me folk på jättemånga forums och blocket tom som skriver bytat eller bytad..

Vill gärna veta vad som är rätt för håller på bli galen.




Sen till din fråga. Kolla gärna nån stylingsida ifall dom har nått sånt. Typ scstyling osv, googla typ styling till audi och leta efter strålkastare. igen ber om ursäkt för detta.

Ingen fara kompis...vet inte heller vilket som är rätt...jag är från tysklan och min gramatik kan vara lite fel ibland...hehe

panda666
2 augusti 2018 · 4 250 Inlägg

Audimannen01 skrev:

panda666 skrev:

Audimannen01 skrev:
Hej finns det någon som har bytad ut sina ljus till faceliftmodellen och vet hur man gör ?

sorry för jag är en dumballe men säger man bytad??? är det inte bytt? menar absolut inget illa me detta utan undrar verkligen..Har sett massssvis me folk på jättemånga forums och blocket tom som skriver bytat eller bytad..

Vill gärna veta vad som är rätt för håller på bli galen.




Sen till din fråga. Kolla gärna nån stylingsida ifall dom har nått sånt. Typ scstyling osv, googla typ styling till audi och leta efter strålkastare. igen ber om ursäkt för detta.

Ingen fara kompis...vet inte heller vilket som är rätt...jag är från tysklan och min gramatik kan vara lite fel ibland...hehe

kul att du inte tog illa upp^^^hoppas nån kommer snart och rättar mig. Apropå dina strålkastare har du kollat efter nån sida på nätet som säljer styling delar? eller kolla gärna skroten också, bildelsbasen eller laga.se och fråga ifall dessa passar din bil. Men ja skulle kolla på typ scstyling.se för dom brukar ha facelift grejer och styling som kanske passar din bil.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang