Mazda 6 sport

TicTac88
11 mars 2012 · 19 Inlägg

hej hur fan ska jag få ut lågnivå från original enheten så jag kan sätta i baslåda i min mazda 6a 03????

TicTac: Lillefot: Dolly:
Lowpass
26 mars 2012 · 1 224 Inlägg

Bose eller originalstereo?

i-vtec Do you?
Lowpass
26 mars 2012 · 1 224 Inlägg

Bose eller originalstereo?

i-vtec Do you?
Horsyhorse
26 mars 2012 · 1 727 Inlägg

TicTac88 skrev:
hej hur fan ska jag få ut lågnivå från original enheten så jag kan sätta i baslåda i min mazda 6a 03????

Med en hög-till-lågnivåadapter ansluten till högtalarutgångarna.

ELLER

Använd ett slutsteg med bra högnivåingång.

Pierre

Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK
Lowpass
27 mars 2012 · 1 224 Inlägg

På Bose systemet kan du ta signal från din originalbaslåda som sitter antingen i hatthyllan eller i reservhjulet. (fyra sladdar).

Bara att dra ut anslutningen o köra högnivå direkt in i slutsteg eller omvandlare

i-vtec Do you?
Erikwall
3 augusti 2018 · 15 Inlägg

Lowpass skrev:
På Bose systemet kan du ta signal från din originalbaslåda som sitter antingen i hatthyllan eller i reservhjulet. (fyra sladdar).

Bara att dra ut anslutningen o köra högnivå direkt in i slutsteg eller omvandlare

Berätta mer. Till originalsubben går det 4 kablar. Vilken av dessa motsvarar vä/hö plus och minus? Jag är själv förokunnig för att mäta upp detta?
//Erik, Sunne

Lowpass
6 augusti 2018 · 1 224 Inlägg

Erikwall skrev:

Lowpass skrev:
På Bose systemet kan du ta signal från din originalbaslåda som sitter antingen i hatthyllan eller i reservhjulet. (fyra sladdar).

Bara att dra ut anslutningen o köra högnivå direkt in i slutsteg eller omvandlare

Berätta mer. Till originalsubben går det 4 kablar. Vilken av dessa motsvarar vä/hö plus och minus? Jag är själv förokunnig för att mäta upp detta?
//Erik, Sunne

Du får googla och hoppas att någon har gjort det före dig.
Annars får man kolla på ett schema smile

i-vtec Do you?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang