Fisketips

turbonova gillar en riktig burnout
30 juni 2019 · 1 174 Inlägg

Tja
Tänkte dra iväg med husvagnen nu på semestern(fisketripp) och vill ha tips, gärna en camping i närheten så jag kan ställa upp vagnen där. Typ som hökensås(för dom som vet vad jag menar) utgår från skövde(skaraborg) och kan åka en bit för rätt ställe smile.

Tack på förhand smile

Hiphoppucko
30 juni 2019 · 72 Inlägg

turbonova skrev:
Tja
Tänkte dra iväg med husvagnen nu på semestern(fisketripp) och vill ha tips, gärna en camping i närheten så jag kan ställa upp vagnen där. Typ som hökensås(för dom som vet vad jag menar) utgår från skövde(skaraborg) och kan åka en bit för rätt ställe smile.

Tack på förhand smile

Karlsborgs camping och sedan fiska i Tiveden eller Vättern? Finns även camping i Forsvik, och jag själv finns på okq8 i Karlsborg som förser dig med fiskekort smile

Sen finns även småsjöar i Mölltorp och utanför, samt Undenäs och Forsvik, jag själv fiskar en del (tidsfördriv) och föredrar antingen Mölltorp (kyrksjön) eller Tivedens olika sjöar, två av sjöarna har möjlighet till båtuthyrning. Även bottensjön går att fiska i från Mölltorp, Forsvik eller Karlsborg.

Sen har du ju fisket i Billingen i Skövde, men det kanske inte är så kul om du är därifrån...

fadret
30 juni 2019 · 1 125 Inlägg

Kan rekommendera Olshammar,brukar vara kanonfiske,många fina ställen att stå på

Volvo V70 "Bebisen" (1998)
Utmarks-Loke
30 juni 2019 · 5 833 Inlägg

Gullmaren, till skillnad från färskvatten vet du aldrig vad som nappar där, det finns dussintals olika fiskarter. Bäst med båt förstås men funkar också bra från land. 3 timmar från Skövde kanske, finns mängder med campingar i närheten, även om det kan vara en aning fullt nu under juli

turbonova gillar en riktig burnout
30 juni 2019 · 1 174 Inlägg

Kanon dom ställerna får jag kolla upp smile
Tack smile smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang