3716
Sök

Har fått jobb

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
2 juli 2007
Trådstartare
Efter att gått arbetslös i cirka tre månader då jag sa upp mig på ren impuls när jag blev sur på förra chefen så har jag äntligen fått ett nytt jobb.

Det har vart ett  helvete att vart arbetslös fick ut cirka 6500 i akassa och bara bilen har slukat 4000 av dom varje månad vilket gör att jag levt som en uteliggare och allt har bara vart skit och jag har vart väldigt deprimerad vissa dagar men nu är jag så glad så jag svävar på molnen. Längtar tills första dagen på nya jobbet smile

Nu har jag fått skriva av mig lite smile

Colaberoende
1 219 Inlägg
2 juli 2007
Grattis till Jobbet.

Vet hur det är. Hade inget jobb. Jag och tjejen gick isär när jag sa upp min lägenhet. Var helt plötsligt bostadslös (fast hade uppsägningstiden att bo kvar.
Tjejen kom tillbaka till mig. Vi flyttade ihop i en ny lägenhet. I samma veva som vi flyttar blir jag kallad till anställningsintervju (på ett arbete jag inte ens sökt) och nu jobbar jag heltid på ericsson i Borås.

Bara att gratulera och hoppas du trivs på nya jobbet.

/Ena

596 Inlägg
2 juli 2007
grattis till jobbet hoppas du ska trivas jätte bra :-)

FreddeK
2 juli 2007
Grattis grattis!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
2 juli 2007
Trådstartare
Ena skrev:
Grattis till Jobbet.

Vet hur det är. Hade inget jobb. Jag och tjejen gick isär när jag sa upp min lägenhet. Var helt plötsligt bostadslös (fast hade uppsägningstiden att bo kvar.
Tjejen kom tillbaka till mig. Vi flyttade ihop i en ny lägenhet. I samma veva som vi flyttar blir jag kallad till anställningsintervju (på ett arbete jag inte ens sökt) och nu jobbar jag heltid på ericsson i Borås.

Bara att gratulera och hoppas du trivs på nya jobbet.

/Ena

jag å flickvännen gjorde också slut veckan innan jag blev av med jobbet så det var extra tungt ett tag där.
---

TACK ALLA! big_smile

7 100 Inlägg
2 juli 2007
grattis,själv så letar man fortfarande sad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

353 Inlägg
2 juli 2007
vad äre för jobb du fått nu då?

Enjoy....

390 Inlägg
2 juli 2007
Grattis grattis, jätteroligt!
Är själv i klättrar-på-väggarna-sitsen.
Man blir tokig..
Hoppas du kommer trivas!

* Voff voff *
11 141 Inlägg
2 juli 2007
Grattis till jobbet!!!

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
2 juli 2007
Trådstartare
Mafghan skrev:
vad äre för jobb du fått nu då?

ska börja på komplett.se som säljare.

tack alla igen big_smile

Sök