Bmw E30 Amg 3.6L M104 Turbo

Följ mig på Facebook, www.facebook.com/cbvgarage
  • 67 Följare
  • 16 192 Visningar
  • Uppdaterades senast 18 oktober 2016
challle
18 oktober 2016 · 359 Inlägg

LubbaFellman skrev:
Helt sjukt vad snygg den blir!

tar och följer på facebook med smile

Tack & bock!

johnlarsson skrev:
Blir vackert fan! big_smile
Angående stolarna.. Har för mig det va bride kopiorna som går sönder totalt vid krock? Är väl flera som brytit ryggen pga att dom inte håller ihop riktigt. Tråkigt att party poopa om det nu stämmer, men fan jobbigt om du skulle göre dig riktigt illa pga stolarna big_smile (kan ha fått felaktig info haha)

Tackar!

Jo, man får väl känna lite dom när de kommer så inte ryggarna är alldeles för tunna. Annars vet jag inte hur mycket kvalitén i glasfiber kan skilja.. men tydligen tillverkas de jag beställde efter beställning kommit in så vet inte om det är en liten thailändare som gjuter och syr ihop dom själv 🙈

BMW E91 Procharger V8 "CSB 355" (2006)
BMW E30 "streetdrifter" (1988)
johnlarsson
18 oktober 2016 · 408 Inlägg

challle skrev:

LubbaFellman skrev:
Helt sjukt vad snygg den blir!

tar och följer på facebook med smile

Tack & bock!

johnlarsson skrev:
Blir vackert fan! big_smile
Angående stolarna.. Har för mig det va bride kopiorna som går sönder totalt vid krock? Är väl flera som brytit ryggen pga att dom inte håller ihop riktigt. Tråkigt att party poopa om det nu stämmer, men fan jobbigt om du skulle göre dig riktigt illa pga stolarna big_smile (kan ha fått felaktig info haha)

Tackar!

Jo, man får väl känna lite dom när de kommer så inte ryggarna är alldeles för tunna. Annars vet jag inte hur mycket kvalitén i glasfiber kan skilja.. men tydligen tillverkas de jag beställde efter beställning kommit in så vet inte om det är en liten thailändare som gjuter och syr ihop dom själv 🙈

Nej det är väl sant. Hoppas dom är robust byggda då! big_smile

Sköld photography @ facebook
Jdmcult
16 april 2020 · 1 Inlägg

Hi there
I am curently make a e30 whit m104 3.2 engine
I have cut the oil pan to and use a 722.6 gearbox
I am um processo of make engine mounts
Do you whant sell a réplica of your engine mounts?
Thanks

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang