Köpråd: Billån Finansiering

Off
7 november 2020 · 101 Inlägg

amazinjoey skrev:

Off skrev:
Rasistisk idiot som uttalar sig.

Kanske för att det inte är ett sunt val göra! Han är en glasklart exempel av någon som är ung och dum och inte vet vad han ska göra med sina pengar, drömmer om en fet bil och halvår in  så kommer han märka att shit jag har fan inte råd. Något som du också kommer göra med tanke på din dumma kommentar.

Vi förvarnar honom så han inte gör ett idiotisk val, det är alltid rolig äga en fett bil. C63 AMG , Nissan GT-R  etc tills de stora kostnaderna kommer, och hur kul är det när man bor hemma sedan medans ens vänner köpt lägenhet.

Ursäkta men vad är du för jävla loser som sitter och drar "rasist-kortet" på ett forum där tråden handlar om billån? Jag har inte nämnt någonting om etnicitet, ursprung eller liknande så torka tårarna och sätt dig ned ditt wannabe-offer.

Och framförallt, citera mig aldrig igen på detta forum.

amazinjoey
7 november 2020 · 1 139 Inlägg

Off skrev:

amazinjoey skrev:

Off skrev:
Rasistisk idiot som uttalar sig.

Kanske för att det inte är ett sunt val göra! Han är en glasklart exempel av någon som är ung och dum och inte vet vad han ska göra med sina pengar, drömmer om en fet bil och halvår in  så kommer han märka att shit jag har fan inte råd. Något som du också kommer göra med tanke på din dumma kommentar.

Vi förvarnar honom så han inte gör ett idiotisk val, det är alltid rolig äga en fett bil. C63 AMG , Nissan GT-R  etc tills de stora kostnaderna kommer, och hur kul är det när man bor hemma sedan medans ens vänner köpt lägenhet.

Jag har inte nämnt någonting om etnicitet, ursprung eller liknande så torka tårarna och sätt dig ned ditt wannabe-offer.

Och framförallt, citera mig aldrig igen på detta forum.

"Svenska avundsjukan"

Senast redigerat av amazinjoey (7 november 2020)

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
7 november 2020 · 17 448 Inlägg

Dags och lugna ner er.
/H

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang