Hitta bra bilinredning för hantverkare

t_sielschot
2 februari 2021 · 14 Inlägg

Hej allihopa,

Jag är egenföretagare och letar efter bra bilinredning. Har någon några tips?

Tack på förhand smile

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
2 februari 2021 · 14 007 Inlägg

t_sielschot skrev:
Hej allihopa,

Jag är egenföretagare och letar efter bra bilinredning. Har någon några tips?

Tack på förhand smile

Det beror väl lite på vilken yrkeskategori det handlar om. På vårt företag har vi olika inredningar om det är rörmokare, elektriker, ventilationare eller kyltekniker som ska ha bilen.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
t_sielschot
3 februari 2021 · 14 Inlägg

Vettemannen skrev:

t_sielschot skrev:
Hej allihopa,

Jag är egenföretagare och letar efter bra bilinredning. Har någon några tips?

Tack på förhand smile

Det beror väl lite på vilken yrkeskategori det handlar om. På vårt företag har vi olika inredningar om det är rörmokare, elektriker, ventilationare eller kyltekniker som ska ha bilen.

/Benny

Faktum är att bara jag använder skåpbilen. smile Jag är frilansmålare och kör mycket mer än tidigare (folk vill nog ha den nya färgen för sitt hem så att de inte blir uttråkade big_smile) men hittills har jag inte ett riktigt organisationssystem. Jag har nu upptäckt https://www.mysortimo.se/sv_SE/produkte … sinredning. Har du det också i ditt företag? Har du redan haft erfarenhet av det?

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
3 februari 2021 · 14 007 Inlägg

t_sielschot skrev:

Vettemannen skrev:

t_sielschot skrev:
Hej allihopa,

Jag är egenföretagare och letar efter bra bilinredning. Har någon några tips?

Tack på förhand smile

Det beror väl lite på vilken yrkeskategori det handlar om. På vårt företag har vi olika inredningar om det är rörmokare, elektriker, ventilationare eller kyltekniker som ska ha bilen.

/Benny

Faktum är att bara jag använder skåpbilen. smile Jag är frilansmålare och kör mycket mer än tidigare (folk vill nog ha den nya färgen för sitt hem så att de inte blir uttråkade big_smile) men hittills har jag inte ett riktigt organisationssystem. Jag har nu upptäckt https://www.mysortimo.se/sv_SE/produkte … sinredning. Har du det också i ditt företag? Har du redan haft erfarenhet av det?

Kommer inte ihåg vilken inredning vi har men inte den du länkade till.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang