3814
Sök

hur många är lediga i juni? och vill rasta sin bil på bana?

2 230 Inlägg
22 maj 2007
Klart som f*n vi ska slänga ihop en träff:) typ nångång på slutet eller så, för dom flesta har ju semester i runt juni juli så nån gång då rå:) om inte så får man väl sjuka anmäla sig höhö:D

Sj såg man ju att man inte är ledig en enda onsdag på hela juni å juli typ.. suck...men men, får la ta till sjuk skrivning eller byta dagar;)
Senast redigerat av Rojpen (22 maj 2007)

så kan det vara då det inte blev som det skulle

Saaboholic
3 129 Inlägg
22 maj 2007
min häck är på tok för klen att raca med så vida ingen har en micra eller nåt^^)

Men lite bankörning hade ju vart skitkul bara för att se hur det är åså..utan att tävla liksom smile

Vart kommer det vara och vilket datum? (är ev intresserad)

"Liberty of thought is the life of the soul"

2 230 Inlägg
22 maj 2007
inte då jag ska ju di med min Primera på 130 kusar:) inte snabbast men fan kul kommer det vara;) det kommer att vara varje onsdag på mittsvergie banan som ligger 1mil innan Härnösand om jag inte har helt fel. är åt det hållet iaf. å det är ju ingen anodrad tävling utan med bara leka så att säga.
du kan ju läsa mer på www.onsdagar.se

Saaboholic
3 129 Inlägg
22 maj 2007
Rojpen skrev:
inte då jag ska ju di med min Primera på 130 kusar:) inte snabbast men fan kul kommer det vara;) det kommer att vara varje onsdag på mittsvergie banan som ligger 1mil innan Härnösand om jag inte har helt fel. är åt det hållet iaf. å det är ju ingen anodrad tävling utan med bara leka så att säga.
du kan ju läsa mer på www.onsdagar.se

hehe jag kan ju köra breve din primera då wink

jasså det är det ja, var inne och läste där tidigare idag åså..dock en jävla bit för mig att åka så det får väl bli en annan gång när man har mer pengar..hade vart kul annars dock smile

Får hoppas man kan vara med på mer sånt här nästa år då man förhoppningsvis fått fast jobb åså smile

"Liberty of thought is the life of the soul"

1 741 Inlägg
23 maj 2007
ghost_boy83 skrev:
Hinkas skrev:
ghost_boy83 skrev:
ja de klart dom har ju riktiga saker wink

Fint, man får tidkort också då?

japp som man kan visa polarna hahah ja men ska vi boka in en onsdag i juni då ??

hmm inte för att klaga men inte bra att gå ut med felaktig info.

det förekommer ingen tidtagning pga: det inte är OK enligt något slags reglemente att köra med tidtagning med prova-på-licensierade förare.

Daaze skrev:
vafan.. har inte den där banan gått kk ett par gånger trodde dom la ner verksamheten? lr e jag ute och cyklar tongue

jo det har den men onsdagsbus finns kvar.

Hurricane skrev:
JAG VILL!!! men kan ingen onsdag i Juni sad
. . .får man åka obesiktat där??
och får man köra på den banan så man tittar framåt genom sidorutan ?? smile

Ja du får köra en obesiktad/oreggad bil innom vissa gränser maila moniqa.flodin@telia.com och fråga vad som gäller för att köra med din obesade bil på banan. hon har alla svar åt dig och just din bil.

har för mig att drifting inte är så uppskattat men vet inte det kan vara ändrat i år. fråga moniqa om det åxå då du ändå ska maila henne smile

___________________________________________________________________________________
och kom ihåg reglerna hjälm, heltäckande klädsel och ingen annan i bilen då ni gasar på banan.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=40949 <-- mini japmeet den 11/7

PS.. ADMIN flytta till rätt forum smile var ju svårt att hitta tråden igen.
Senast redigerat av tecman (23 maj 2007)

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

2 594 Inlägg
26 maj 2007
Trådstartare
ska vi bestämma ett date då eller??

1 741 Inlägg
5 juni 2007
jo.. ja.. bör du väl göra? fanns väl ett antal som var sugna... + om man kommer i samlad grupp så läste jag nånstans om att det var gratis... smile inte helt 100 men alltid roligt att ha förträffar.

1 277 Inlägg
5 juni 2007
Jag är jätteledig = arbetslös. Om jag får sålt min jävla PT Cruiser så har jag råd att göra Sverigeturne på alla typer av race smile

1 741 Inlägg
6 juli 2007
blev det nåt eller ska topic ändras till juli?

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
6 juli 2007
jag är riktigt sugen men det är tyvärr lite långt att åka för mig sad

2 230 Inlägg
6 juli 2007
ja nog kan du ändra till juli alltid.. men ananrs då blev det nån träff förutom japp meet den 11/7?

2 594 Inlägg
6 juli 2007
Trådstartare
ja bestämm ett datum ni kommer va ledig i juli med ska va pappaledig va förästen upp å kollade på banan i onstags såg riktigt kul ut när dom körde, samt att man kunde få mäta hur många db man spelade va riktigt skojj som sagt va smile så tveka ej obs om ni ska köra är det hjälmtvång

Sök