funderar p att dra hop en träff helst på en onsdag eftersom de finns nått som heter onsdagsbus på mittsverige banan! där man får rasta sin bil på riktig bana !!
Låter helt klart intressant. Kanske man skulle ha kommit upp ett par polare och kört ett par varv. Men det var väl 201m och inte 402m va? IAF vad som stod på sidan, men dom kanske har utökat. Själv skulle jag gärna vilja prova på lite bankörning, får väl ta med sambon också så får hon köra BMW'n . Hade varit fränt att dra ihop ett par här nereifrån och åkt upp och lagt ett par varv.
Låter helt klart intressant. Kanske man skulle ha kommit upp ett par polare och kört ett par varv. Men det var väl 201m och inte 402m va? IAF vad som stod på sidan, men dom kanske har utökat. Själv skulle jag gärna vilja prova på lite bankörning, får väl ta med sambon också så får hon köra BMW'n . Hade varit fränt att dra ihop ett par här nereifrån och åkt upp och lagt ett par varv.
jajaa va noga man kan va då 201 m då
Förlåt om jag var en messerschmidt!
Ja, det kan ju vara kul i vilket fall, köra några 201m repor och se vad man presterar. Misstänker att jag kommer få blodad tand av bankörningen och vilja ha ett coiloverkit till bilen IAF. Ska kolla intresset lite här så kanske vi blir ett par som åker, vet ju av 3st här på jobbet som är intresserade IAF. Jag, Rojpen och Izual. Då lär Izual vara klar med rödingen också så han kan köra sönder den på bana .
japp som man kan visa polarna hahah ja men ska vi boka in en onsdag i juni då ??
En onsdag (minst) ska jag dit, vet inte vilken än, man måste ju kolla med dom andra som ska med också. Kan ju inte boka en och åka iväg själv heller. Men helt klart är att jag ska dit en kväll och köra. Det jag funderar på är om man ska betala 250:- och köra så mycket man årkar eller om man ska nöja sig med 3 varv... Men blir säkert rätt slut av bara 3 varv också, man vet ju hur mycket adrenalin man får bara genom ett par fina kurvor på landsvägen.
JAG VILL!!! men kan ingen onsdag i Juni . . .får man åka obesiktat där?? och får man köra på den banan så man tittar framåt genom sidorutan ??
hehe nja obesiktad lär du knappast få åka. ska nog vara en fullt väglaglig bil så att säga,.. men dom har ju öppet hela sommaren så du hinner nog ska du se:P
ska vi samla i hop ett gäng från garaget då eller?? vore nice kan man ha lite kul på natten me hehe
Sade precis det till Izual på MSN. Dra ihop en liten träff i härnösand, åka ner till banan, köra lite. Och sedan upp till Härnösand igen eller nått, eller ner till Sundsvall kanske. 20/6 har jag semester IAF, så då skulle ju funka bra för mig, onsdagen efter är jag också ledig. Men man får väl pussla och ha sig så det passar med så många som möjligt.