5172
Sök

hur många är lediga i juni? och vill rasta sin bil på bana?

2 594 Inlägg
21 maj 2007
Trådstartare
funderar p att dra hop en träff  helst på en onsdag eftersom de finns nått som heter onsdagsbus på mittsverige banan! där man får rasta sin bil på riktig bana !!

finnes intresse??

http://www.motorpark.se/

http://www.onsdagar.se/

Saaboholic
3 129 Inlägg
21 maj 2007
får man köra med vilken bil som helst även om man inte har bur osv?

"Liberty of thought is the life of the soul"

2 594 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
hedley skrev:
får man köra med vilken bil som helst även om man inte har bur osv?

japp du får köra utan bur  fan vilen dålig feed back ingen som vill rasta sin bil på bana? elle prova tävla mot nån 402m

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
22 maj 2007
hehe min bil duger ju knappast till att rastas på bana men det kan ju vara kul att kolla på när dom andra rastar sina bilar smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

SOS-Racing
514 Inlägg
22 maj 2007
Låter helt klart intressant. Kanske man skulle ha kommit upp ett par polare och kört ett par varv. Men det var väl 201m och inte 402m va? IAF vad som stod på sidan, men dom kanske har utökat. Själv skulle jag gärna vilja prova på lite bankörning, får väl ta med sambon också så får hon köra BMW'n wink.
Hade varit fränt att dra ihop ett par här nereifrån och åkt upp och lagt ett par varv.

2 594 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
Hinkas skrev:
Låter helt klart intressant. Kanske man skulle ha kommit upp ett par polare och kört ett par varv. Men det var väl 201m och inte 402m va? IAF vad som stod på sidan, men dom kanske har utökat. Själv skulle jag gärna vilja prova på lite bankörning, får väl ta med sambon också så får hon köra BMW'n wink.
Hade varit fränt att dra ihop ett par här nereifrån och åkt upp och lagt ett par varv.

jajaa va noga man kan va då wink 201 m då

Rent A Retard !
674 Inlägg
22 maj 2007
vafan.. har inte den där banan gått kk ett par gånger trodde dom la ner verksamheten? lr e jag ute och cyklar tongue

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

2 230 Inlägg
22 maj 2007
ja jag ska ju lätt dra dit å köra iaf:) fast man inte ha en värsting men fan så kul då man får köra fort och lagligt:D höhö;)

så kan det vara då det inte blev som det skulle

SOS-Racing
514 Inlägg
22 maj 2007
ghost_boy83 skrev:
Hinkas skrev:

jajaa va noga man kan va då wink 201 m då

Förlåt om jag var en messerschmidt! wink

Ja, det kan ju vara kul i vilket fall, köra några 201m repor och se vad man presterar. Misstänker att jag kommer få blodad tand av bankörningen och vilja ha ett coiloverkit till bilen IAF.
Ska kolla intresset lite här så kanske vi blir ett par som åker, vet ju av 3st här på jobbet som är intresserade IAF. Jag, Rojpen och Izual. Då lär Izual vara klar med rödingen också så han kan köra sönder den på bana smile.

1 418 Inlägg
22 maj 2007
hade jag haft en vettig bil eller om nån vänlig själv är sugen på att sponsra med coiloverkit och ny bakaxel så jag iaf har skivor runt om tongue

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

SOS-Racing
514 Inlägg
22 maj 2007
Har dom någon tidtagning på 201m race eller är det bara för skojjsskull?

2 594 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
Hinkas skrev:

ja de klart dom har ju riktiga saker wink

SOS-Racing
514 Inlägg
22 maj 2007
ghost_boy83 skrev:
Hinkas skrev:

Fint, man får tidkort också då?

2 594 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
Hinkas skrev:
ghost_boy83 skrev:
Hinkas skrev:

japp som man kan visa polarna hahah ja men ska vi boka in en onsdag i juni då ??

SOS-Racing
514 Inlägg
22 maj 2007
ghost_boy83 skrev:
Hinkas skrev:
ghost_boy83 skrev:

japp som man kan visa polarna hahah ja men ska vi boka in en onsdag i juni då ??

En onsdag (minst) ska jag dit, vet inte vilken än, man måste ju kolla med dom andra som ska med också. Kan ju inte boka en och åka iväg själv heller. Men helt klart är att jag ska dit en kväll och köra. Det jag funderar på är om man ska betala 250:- och köra så mycket man årkar eller om man ska nöja sig med 3 varv... Men blir säkert rätt slut av bara 3 varv också, man vet ju hur mycket adrenalin man får bara genom ett par fina kurvor på landsvägen.

DRIVER @ HWR.se
621 Inlägg
22 maj 2007
JAG VILL!!! men kan ingen onsdag i Juni sad
. . .får man åka obesiktat där??
och får man köra på den banan så man tittar framåt genom sidorutan ?? smile

- V8 - 4 ever . . .

2 230 Inlägg
22 maj 2007
Hurricane skrev:
JAG VILL!!! men kan ingen onsdag i Juni sad
. . .får man åka obesiktat där??
och får man köra på den banan så man tittar framåt genom sidorutan ?? smile

hehe nja obesiktad lär du knappast få åka. ska nog vara en fullt väglaglig bil så att säga,..
men dom har ju öppet hela sommaren så du hinner nog ska du se:P

så kan det vara då det inte blev som det skulle

2 594 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
ska vi samla i hop ett gäng från garaget då eller?? vore nice kan man ha lite kul på natten me hehe cool

SOS-Racing
514 Inlägg
22 maj 2007
ghost_boy83 skrev:
ska vi samla i hop ett gäng från garaget då eller?? vore nice kan man ha lite kul på natten me hehe cool

Sade precis det till Izual på MSN. Dra ihop en liten träff i härnösand, åka ner till banan, köra lite. Och sedan upp till Härnösand igen eller nått, eller ner till Sundsvall kanske.
20/6 har jag semester IAF, så då skulle ju funka bra för mig, onsdagen efter är jag också ledig. Men man får väl pussla och ha sig så det passar med så många som möjligt.

404 Inlägg
22 maj 2007
Är camaron ihopsatt och fullt fungerande så hänger jag med, är riktigt sugen att se vad den nya upphängningen kan prestera när de svänger.

Sök