Byta Färg Säkerhetsbälte

Kevinohh F.IND
30 november 2019 · 148 Inlägg

Hejsvejs!

OBS: Läs igenom denna tråden nedan om ni är intresserade utav att byta bältena eller ge tips och trix på tillvägagångs sätt!

- https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=333106




Är på tur och söker efter att byta färgen på mina säkerhetsbälten i min bil. Jag är främst ute efter färgen GUL men hittar generellt inte ett dugg angående hur man går tillväga..

Jag har dock hittat flertal företag som är baserade i USA som utför ett byte men det betyder frakt dit, plus arbete och sedan frakt tillbaka plus tull och andra skit kostnader... Min fråga är och jag hoppas någon som faktiskt gjort ett sådant här byte kan kommentera som faktiskt kan svara på frågan.

HUR går jag tillväga, finns det något företag i Sverige som kan göra det eller ivarjafall ett inom Europa? Om inte kan någon rekommendera ett företag utanför Europa som du använt?

Ser fram emot att få något svar!!! Kom igen nu!
Godkväll!

Mvh,
Kevin

Senast redigerat av Kevinohh (20 februari 2021)

Toyota Supra MKIV "BAGS" (1994)
viccoA
30 november 2019 · 3 109 Inlägg

Finns några firmor i europa som säljer samma tjänster, bla en tysk fabrik som gör orginalbäten till flera europeiska tillverkare.

Brådhis * Voff voff *
30 november 2019 · 10 277 Inlägg

viccoA skrev:
Finns några firmor i europa som säljer samma tjänster, bla en tysk fabrik som gör orginalbäten till flera europeiska tillverkare.

Länk...?

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
Kevinohh F.IND
1 december 2019 · 148 Inlägg

viccoA skrev:
Finns några firmor i europa som säljer samma tjänster, bla en tysk fabrik som gör orginalbäten till flera europeiska tillverkare.

Fördel att länka!!! Haha så länk tack smile

Toyota Supra MKIV "BAGS" (1994)
Kevinohh F.IND
4 december 2019 · 148 Inlägg

Hittat en firma/person i Polen/Litauen som gör det för cirka 1000-3000kr. Verkar bra, haft en väldigt god konversation med dem samt ska ev. skicka bältet till dem smile

Tack för mig!

Toyota Supra MKIV "BAGS" (1994)
Greenhorn
4 december 2019 · 399 Inlägg

Kevinil skrev:
Hittat en firma/person i Polen/Litauen som gör det för cirka 1000-3000kr. Verkar bra, haft en väldigt god konversation med dem samt ska ev. skicka bältet till dem smile

Tack för mig!

Kul att du hittade en, dock vore det trevligt om du kunde dela med dig om flera än du senare skulle fråga samma sak.

Mvh Grönis

Kevinohh F.IND
5 december 2019 · 148 Inlägg

Marek. Bara skriva smile

Instagram: Colored_Safety_Belts_And_More

Toyota Supra MKIV "BAGS" (1994)
Greenhorn
5 december 2019 · 399 Inlägg

Kevinil skrev:
Marek. Bara skriva smile

Instagram: Colored_Safety_Belts_And_More

Tusen tack. alltid skoj att få bra tips för grejor och mm.

Kevinohh F.IND
20 februari 2021 · 148 Inlägg

Hej!

Rekommenderar att ni som är intresserade kikar igenom denna tråden!!
- https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=333106

Tack och hej!!

Toyota Supra MKIV "BAGS" (1994)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang