VAG - Träff

Vr6grabbarna
25 maj 2021 · 234 Inlägg

Man kanske skulle gå ihop och dra ihop en VAG träff?
(Givetvis är andra välkomna men första hand är det VAG som diskuteras)

Någon som bor i Värmland som jag och skulle vilja anordna något under ordnade förhållande (Inget race, burnout m.m utan lugnt och städat) ?

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
27 maj 2021 · 13 983 Inlägg

Vr6grabbarna skrev:
Man kanske skulle gå ihop och dra ihop en VAG träff?
(Givetvis är andra välkomna men första hand är det VAG som diskuteras)

Någon som bor i Värmland som jag och skulle vilja anordna något under ordnade förhållande (Inget race, burnout m.m utan lugnt och städat) ?

Det där är något som man vill ha på alla seriösa bilträffar som är lite spontana. Hoppas att du lyckas med det men jag tror tyvärr att det kommer in ett och annat rötägg i en annars lugn tillställning. För även om man har en bil som det går att burna med (och det är många som det går att burna med) så behöver man inte dra till sig Harry Haffa i onödan.
Lycka till!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Vr6grabbarna
28 maj 2021 · 234 Inlägg

Vettemannen skrev:

Vr6grabbarna skrev:
Man kanske skulle gå ihop och dra ihop en VAG träff?
(Givetvis är andra välkomna men första hand är det VAG som diskuteras)

Någon som bor i Värmland som jag och skulle vilja anordna något under ordnade förhållande (Inget race, burnout m.m utan lugnt och städat) ?

Det där är något som man vill ha på alla seriösa bilträffar som är lite spontana. Hoppas att du lyckas med det men jag tror tyvärr att det kommer in ett och annat rötägg i en annars lugn tillställning. För även om man har en bil som det går att burna med (och det är många som det går att burna med) så behöver man inte dra till sig Harry Haffa i onödan.
Lycka till!!

/Benny

Givetvis, men desto fler som är mer och arrangerar desto lättare och hålla koll.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang