1467
Sök

Bygga om 855 till v70r front el inte? va tycker du?

Japs :)
775 Inlägg
23 juni 2007
Trådstartare
Jag ska byta mina framskärmar på 855 och far o lite annat folk tycker ja ska bygga om till v70r när ja ändå är på gång. va tycker ni?

Hojmek
748 Inlägg
23 juni 2007
smaksak smile jag skulle lätt ha gjort dte om jag hade alla delar vill säga smile

116 Inlägg
23 juni 2007
v70 är ju snyggare men tänk på att det blir mer jobb och delar än vad man tror. byter du huv skärmar lysen och kofångare så får du snyggt fram men kommer ändå ha en bakkofångare som inte är lackad i över kant och sen har vi listen på kofferten. när du bytt till v70 skärmar pasar inte skärm listen den kommer vara för lång. men om du ändå berstämmer dig för att göra det önskar jag lycka till du kommer få en bra mycket snyggare bil. annars kan du ju alltid lägga slipgrund ett par lager och sen slipa knottret påkofångarna helt slätt fram och bak sen lacka mindre jobb och budgetvarianten.   
förresten jag har en uppsättning v70 lister som passar till 850 (förlängda och färdigspacklade) bara att lacka och sätta dit. om du skulle vara intresserad. //mvh stefan

passa på att lägga en börn idag för imorn kan däcken vara slut

Japs :)
775 Inlägg
23 juni 2007
Trådstartare
stressmek skrev:
v70 är ju snyggare men tänk på att det blir mer jobb och delar än vad man tror. byter du huv skärmar lysen och kofångare så får du snyggt fram men kommer ändå ha en bakkofångare som inte är lackad i över kant och sen har vi listen på kofferten. när du bytt till v70 skärmar pasar inte skärm listen den kommer vara för lång. men om du ändå berstämmer dig för att göra det önskar jag lycka till du kommer få en bra mycket snyggare bil. annars kan du ju alltid lägga slipgrund ett par lager och sen slipa knottret påkofångarna helt slätt fram och bak sen lacka mindre jobb och budgetvarianten.   
förresten jag har en uppsättning v70 lister som passar till 850 (förlängda och färdigspacklade) bara att lacka och sätta dit. om du skulle vara intresserad. //mvh stefan

ja jobb blir det nog.
men ja känner rätt folk.
känner plåtslagare o folk som gör sånt här till jobb.
min pappa har även byggt om förut.
Hoppas det blir bra
Tack:)

956 Inlägg
23 juni 2007
jaa bygg om du..du har ju kontakter ifall att du måste ha hjälp..

eldus veldus

Greve
135 Inlägg
8 juli 2007
Kör på bara... Det är skitsnyggt med x70r front...

med lem
1 925 Inlägg
8 juli 2007
satsa på v70 front ! grymt snyggt

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

Teddan
2 495 Inlägg
8 juli 2007
bygg om du bara.... jag har byggt om 3st 850 är inga problem å byta front  .

den sista jag byggde om var en 855R som jag byggde om till v70r laserblå, all el byttes , instrumnetbräda byttes osv.. bara börja bygga smile

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

henka855
8 juli 2007
ska bygga om min oxå inom snar framtid. Har allt ligger o väntar på montering.
Blir ju lite skillnad på bil efteråt. Mycket snyggare om jag får säga mitt..

Sök