Ska ge mig på att byta batteriet i min nyinköpta Ford Galaxy -17. Är det bara att koppla bort det gamla batteriet och in med det nya? Har hört att vissa bilar klarar inte av att vara helt strömlösa.
Ska ge mig på att byta batteriet i min nyinköpta Ford Galaxy -17. Är det bara att koppla bort det gamla batteriet och in med det nya? Har hört att vissa bilar klarar inte av att vara helt strömlösa.
Den klarar det.
Tack för svaret. Då är det bara att demontera luftfiltret för att få ut det välplacerade batteriet 😂
Den klarar det.
Tack för svaret. Då är det bara att demontera luftfiltret för att få ut det välplacerade batteriet 😂
Ja. Jobbar en del med fabriksnya Fordar. Tar av ena polen och det har aldrig varit något problem sen.
Bör, men måste inte, ta bort torkararmarna och bägge plasterna vid torkardiket.
Lät bökigt att ta lös armarna. Såg bara på youtube att en kille tog lös luftfilter boxen som sitter precis framför och sedan så drog han bara ut batteriet.