Hej Jag går i tankarna att byta bil ( kör saab 93 05a) men har börjat kolla efter en annan bild främst för att ta mig från a till b.
Vad säger ni som kan lite mer om bilar? Är det något jag bör veta om denna modell. Har läst att kamkedjan kan kugga ur och bara det gör mig lite nervös. ( Alla andra bilar har sina fel också )
Sen är jag lite nyfiken på vad en service lilla/stor ligger på ett ungefär ?
Allla bilar har något som är dåligt men även bra saker, känns priset rätt i förhållande till årsmodell miltal etc. denna har inte oroväckande måånga ägare denna har som den vita rem man man söka på tex. gti klubben för mer info
jag har en 09 med kedja som jag kört >23.000mil på 10 år utan att behöva byta ut kedjan
Allla bilar har något som är dåligt men även bra saker, känns priset rätt i förhållande till årsmodell miltal etc. denna har inte oroväckande måånga ägare denna har som den vita rem man man söka på tex. gti klubben för mer info
jag har en 09 med kedja som jag kört >23.000mil på 10 år utan att behöva byta ut kedjan
ah det är rem på denna, någon sa till mig att det är kedja. När byter man rem?
Personligen tycker jag 125 är dyrt för 2013. Men det är jag
ah det är rem på denna, någon sa till mig att det är kedja. När byter man rem?
Personligen tycker jag 125 är dyrt för 2013. Men det är jag
24,000mil bytesintervall på remmen. Minns inte om det är något årsintervall.