3992
Sök

Kan någon sponsra med en bild?

1 174 Inlägg
14 juli 2007
Trådstartare
Tja!

Ska börja jobba på en ny hemsida big_smile men har varit ute å fotat men hittar fan ingen cool bild att börja bygga vidare på! så tänkte om någon har fotat något ballt som jag skulle kunna få tillstånd att använda?

Det jag är ute efter är att det ska se lite "future" över det hela så hade tänkt mig att ha ett spädbarn eller någon öga man kan göra om. Kommer göra om bilden så det ser genomskilnig osv osv men skicka allt ni har skulle va trevligt! (kommer använda bilden som en bakgrund så det behöver vara en stor bild)

min mail är: volvo_tobi@hotmail.com  maila/skicka via msn/ lägg upp på hemsida så jag kan ta den på det viset!

Help me! tongue

1 174 Inlägg
14 juli 2007
Trådstartare
hehe inge svar jaja men fixade det själv så här med det: www.bisen.info.se

(hemsidan e bara en test men tycker det blev bra iaf)

Drop Shop
926 Inlägg
14 juli 2007
ett tips kan ju vara att _inte_ ha rutan så genomskinlig då det bara är jobbigt för ögonen :c

911 Inlägg
14 juli 2007
mellowd skrev:
ett tips kan ju vara att _inte_ ha rutan så genomskinlig då det bara är jobbigt för ögonen :c

håller med ! jobbigt att läsa !

pic up the phone, wazzzaaa

1 174 Inlägg
14 juli 2007
Trådstartare
Nu ändrade jag opyciteten lite så det ska vara enklare kanske ska ändra text stilen till arial men tycker inte den passar denna design =/

LillNaisarn
15 juli 2007
Riktigt snygg sida må jag säga ! Sugen på ev fixa en hemsida åt en big_smile ?

1 174 Inlägg
15 juli 2007
Trådstartare
LillNaisarn skrev:
Riktigt snygg sida må jag säga ! Sugen på ev fixa en hemsida åt en big_smile ?

Ja det kanske jag skulle kunna göra (dock e jag noob) bara hållit på i ett halv år ^^ ska bara bli klar med denna sedan skulle jag kanske kunan hjälpa dig big_smile if you want to!

LillNaisarn
15 juli 2007
Akka skrev:
Ja det kanske jag skulle kunna göra (dock e jag noob) bara hållit på i ett halv år ^^ ska bara bli klar med denna sedan skulle jag kanske kunan hjälpa dig big_smile if you want to!

Tyckte sidan du gjort såg ut bra, stilren och bra helt i min smak smile funderat själv på ngt liknande ang ens bil , inge avancerad eller "hi-tech" smile försökt själv knåpa ihop en hemsida men bara blivit förbannad efter ett tags försök wink visst är jag intresserad bara att du hör av dig då du har tid/orken smile

1 174 Inlägg
15 juli 2007
Trådstartare
Ork är inga problem dock tid big_smile men jag skickar pm till dig när jag e klar med denna (kan ta 3 veckor för ska till portugal nu i 2 veckor)

LillNaisarn
15 juli 2007
Akka skrev:
Ork är inga problem dock tid big_smile men jag skickar pm till dig när jag e klar med denna (kan ta 3 veckor för ska till portugal nu i 2 veckor)

är som sagt ingen som helst stress så bara knåpa på då du finner tiden isf smile
tackar & bockar så hjärtligt mkt för visat intresse smile

Sök