5804
Sök

Byta radio i Ford Focus 08

342 Inlägg
för 2 timmar sedan
Trådstartare
Jag behöver goda råd om hur man byter radio i ford focus 08. Hur gör man?  Var köper man? Vilken passar? o.s.v.
Den som sitter där nu lyser men ingen text och svarar inte på några kommandon. Koden har jag men går ju inte att knappa in.

342 Inlägg
för 1 timme sedan
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/131/130636/130636-7e5196f16f8d82b63e43b73c1738db65.jpg

6 719 Inlägg
för 1 timme sedan
Plastkil och knäpp bort stora panelen runt om, radion sitter med PH2 skruvar har jag för mig

De/Dem

342 Inlägg
för 45 minuter sedan
Trådstartare
xXSammy skrev:
Plastkil och knäpp bort stora panelen runt om, radion sitter med PH2 skruvar har jag för mig

OttoM skrev:
Jag behöver goda råd om hur man byter radio i ford focus 08. Hur gör man?  Var köper man? Vilken passar? o.s.v.
Den som sitter där nu lyser men ingen text och svarar inte på några kommandon. Koden har jag men går ju inte att knappa in.

Och sen? Kablaget ? Är det samma radio till alla av den modellen? Den här har fjärrkontroll det har inte den tidigare men är alla radior förberedda för det?
Bilen i fråga är min dotters nyförvärv, hon hade en 06 tidigare som hade gått 27 tusen och hittade denna 08 som gått 7 tusen, dock fungerar troligen inte radion.

Sök