7114
Sök

Jäkla semester.... Sjuk.. =0(

Beredare
561 Inlägg
17 juli 2007
Trådstartare
Då har man börjat på sin första vecka semester..... Har inte sovit så mkt denna natt då jag är förkyld och har feber..
Jag har varit hemma annars nu i två veckor pga min mage. Har bråkat mkt med halsbränna o så.. E säkert jobbet... MEN man är även mitt uppe i en flytt.. Flyttar nu den 1aug till vårt första eget hus jag och min sambo.. Fet najs! big_smile

Någon mer som har en pissdålig början på sin semester.... ??? hmm

Mvh Jonas

Forummoderator
26 610 Inlägg
17 juli 2007
Groggmugg skrev:
Då har man börjat på sin första vecka semester..... Har inte sovit så mkt denna natt då jag är förkyld och har feber..
Jag har varit hemma annars nu i två veckor pga min mage. Har bråkat mkt med halsbränna o så.. E säkert jobbet... MEN man är även mitt uppe i en flytt.. Flyttar nu den 1aug till vårt första eget hus jag och min sambo.. Fet najs! big_smile

Någon mer som har en pissdålig början på sin semester.... ??? hmm

Ajdå..
Själv glömde jag fylla i när jag ville ha semester..skulle ha varit gjort
i Februari eller när det nu var...men det ska nog ordna sig på nåt vis..får
dock inte på sommaren..
Krya på dig smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

VVS-Montör
231 Inlägg
17 juli 2007
oj oj, det lät inte bra... måste säg att jag trodde jag skulle ha skit väder denna semestern mä men det ser lite ljusare ut, igår iallafall... nu så åskar det och regnar... typist när man ska semester... men men det har ju fan regnat i snart en månad! :p fan va drygt! Men krya på dig! smile

Stolt Pappa till sonen Lias och dottern Melicia!! :9
Life`s a bitch then you die! So fuck the world and take a ride! :9

Beredare
561 Inlägg
17 juli 2007
Trådstartare
Jo.... Här har det nyss slutat regna... De åskade satan me..
Tugga piller e väl det ändå man kan hitta på för att bli frisk så fort som möjligt... Kul! roll

Mvh Jonas

892 Inlägg
17 juli 2007
Jo piss-regn är en jäkla förbannelse!
...sen lyckades jag dra på mig ett redigt ryggskott igår också, så nu är man sängliggandes ett tag.

Sen är jag olycklig utan bil, en kass sommar med andra ord! lol

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Beredare
561 Inlägg
17 juli 2007
Trådstartare
Android skrev:
...sen lyckades jag dra på mig ett redigt ryggskott igår också, så nu är man sängliggandes ett tag.

Ryggskott har jag aldrig haft men det e väl de enda som saknas.... Nu när man ska flytta o allt... tongue
Hoppas de blir bättre snart! wink

Mvh Jonas

OEM <3
6 957 Inlägg
17 juli 2007
Har haft en vecka redan, svensk sommar = regn hmm
Har gjort ett skit typ, så nu jävlar tänkte ja att de va dax å rycka upp sig
så om ngn timme sticker ja te föräldrar/vänner nere i Kungshamn big_smile

Till er som har och ser detta:

Ha en fortsatt trevlig semester tongue

MVh

OEM <3

287 Inlägg
17 juli 2007
Sitter hemma ensam jag med, inte så rolig början på semestern. Alla har redan hunnit dra bort någonstanns eller jobbar.

Ska nog dra och tvätta bilen, enda roliga som finns att göra.

Svindåre
1 433 Inlägg
17 juli 2007
min semester började skapligt iallafall, på fredagen när ja jobbade sista dan vart de fest på kvällen, sen på lördagen dan efter va de "ghostmeet" i hudik, så då var man där å kollade på fina bilar big_smile men nu regnar de ju, så nu är det datan som gäller big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

892 Inlägg
17 juli 2007
Groggmugg skrev:
Android skrev:

Ryggskott har jag aldrig haft men det e väl de enda som saknas.... Nu när man ska flytta o allt... tongue
Hoppas de blir bättre snart! wink

Tack! smile
Skulle vara första gången jag har det med, om det är det. Ont som satan gör det iaf.
Man får hoppas du klarar dig utan, så du slipper skämmas över att ha problem med att ta dig på toan för egen motor. wink Lycka till med flytten!

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Väghyvel
252 Inlägg
17 juli 2007
Ni vet väl om att man även på semestern ska sjukanmäla dej så sparar man ju semester dagarna ju..

Sök