7149
Sök

Man ska nog rengöra sina sår!!!!

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
18 juli 2007
Trådstartare
Senast redigerat av darkwizard (18 juli 2007)

Lev livet, det kan ta slut fort

145 Inlägg
18 juli 2007
behöver inte ens få sår för att få kryp i kroppen..

sök på botfly tex. smile
finns ju en larv oxå som gräver gångar i kroppen, och kommer ibland upp till "ytan" för att ta luft.. nä.. nu sluter vi prata om det föressten smile
*kryper i hela kroppen*

455 Inlägg
18 juli 2007
iiiuu:O de va inte så gött:P

Toker
491 Inlägg
18 juli 2007
Finns en annan histora som gäller i psykiatrin...

Det var en medelålderskvinna som hade varit i asien nån måndag och hade råkat ut för en olycka där. När hon kom hem och försökte sova om nätterna gick det inte.
Barnen och mannen började fundera vad mamman höll på med. Hon rev sig själv och skrek att det känns som dom äter på henne. Hennes make tog in henne till psykakuten där hon fick prata med läkaren och han lade in henne på tvång för han såg att hon var självdestruktiv och ansåg att hon var schizofren. Men efter tester och olika mediciner så blev hon inge lugnare och bättre som läkaren trott.  Hon blev bara värre, tills slut så tog dom henne till ct-röntgen (huvudröntgen) och var hel förstummande när dom såg bilderna, det fattades delar av hjärnan. Så kvinnan åkte in på akut operation och dom öppna upp huvudet och höll på att ramla omkull när dom titta in bakom skallbenet, dom hittade levande larver som levt kvar sen asienresan i hennes kropp och som hade ätit sig upp mot huvudet..

Trevlig historia va ?

Toker Jr 081102

1 567 Inlägg
18 juli 2007
Har sätt diverse bilder på nätet med kryp som har har flyttat in hos folk  close up fy fan jag får rysningar bara jag tänker på det..Sök runt lite om ni vill spy och få mystiska rysningar i kroppen..

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

676 Inlägg
18 juli 2007
fyyy faaan säger ja bara! skulle få sån otroligt panik asså! de där med tjejen från asien lät INTE trevlig! hatar kryp!! tongue

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
18 juli 2007
Trådstartare
_Andrew_ skrev:
behöver inte ens få sår för att få kryp i kroppen..

sök på botfly tex. smile
finns ju en larv oxå som gräver gångar i kroppen, och kommer ibland upp till "ytan" för att ta luft.. nä.. nu sluter vi prata om det föressten smile
*kryper i hela kroppen*

Här har vi en Botfly. Ryser i hela kroppen.

Lev livet, det kan ta slut fort

Maskin stundent!
218 Inlägg
18 juli 2007
Fy fan vad vidrigt, måste nog gå å spy lite... bäst å kolla så man inte har nåra såna bulor i skallen

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"

3 627 Inlägg
18 juli 2007
ska fatta mig kort! FYYYYFAN va äckligt :S

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Majestas
1 319 Inlägg
18 juli 2007
Asså, hur fan går det där till.. oh! såg att det stod att han hade blivit stucken av en mygga med såna ägg, tyckte ej det såg farligt ut.. jag tror nästan att jag skulle kunna äta och kolla på det där.

Team VeboTrim

Japs :)
775 Inlägg
18 juli 2007
det var även en pojke i rumänien som blev uppäten av larver inifrån..
vet ju inte om detta är sant men källan verkade sann

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
18 juli 2007
fifan.. jävulskt fresh *mår illa*

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

hater
656 Inlägg
18 juli 2007
Den filmen borde va med o Triss-reklamen, "Plötsligt händer det".. Det är ju fan som en skitstor finne ploppar ut tongue

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

NissanMotorsport
18 juli 2007
pormaskar big_smile haha, tänk och ha sånna på typ näsan.. hahah yikeslol

Sök