7316
Sök

lite OT fråga.. finns det inget MAX eller BIGBOY i östersund??

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 juli 2007
Trådstartare
var ner till östersund inatt på storsjö yran eller vafan det heter eftersom nåra polare tältade där, men när jag kom ner så var vi hungrig och letade efter nått max eller bigboy (eftersom dom har godast hamburgare) men vi hittade fan inget så vi fick käka nån äcklig pizza istället.... så eftersom jag vet att det finns folk från östersund här så undrar jag om det finns nått max eller bigboy där?? eller var vi bara blinda som inte hittade det? tongue

och jaa jag vet att det är en väldigt off topic tråd/fråga tongue men det är väll därför off topic finns smile
Senast redigerat av _Glenne_ (28 juli 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Skaune
28 juli 2007
Varför inte bara kolla deras hemsida istället så får du svar direkt?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 juli 2007
Trådstartare
som om jag visste att dom hade en hemsida

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Forummoderator
26 610 Inlägg
28 juli 2007
_Glenne_ skrev:

Det finns inget Max såvitt jag vet.
McDonalds och Sibylla finns lite här och var dock.
Rekomenderar elvans grill, ovanför stortorget smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 juli 2007
Trådstartare
AirOne skrev:
_Glenne_ skrev:

Det finns inget Max såvitt jag vet.
McDonalds och Sibylla finns lite här och var dock.
Rekomenderar elvans grill, ovanför stortorget smile

hehe okej, man får testa det stället nästa gång man är ner då.... för övrigt så var det ju bra drag på den där kampingen smile synd man var nykter och körde dock hmm

Skaune
28 juli 2007
_Glenne_ skrev:

Hehe, så du trodde att en sådan stor kedja som max inte skulle ha en hemsida? Idag har nästan ALLT en hemsida, de går ju inte o läsa på en förpackning utan o hitta en www adress! men de e klart att du kan fråga här, men oftast får du svar snabbare genom att söka själv, vissa saker kan vara lätta o hitta genom o googla ju, andra grejjor kan man behöva tips för o hitta.
Nå väl, MAX rules btw! tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
29 juli 2007
Trådstartare
Axor skrev:
_Glenne_ skrev:

Hehe, så du trodde att en sådan stor kedja som max inte skulle ha en hemsida? Idag har nästan ALLT en hemsida, de går ju inte o läsa på en förpackning utan o hitta en www adress! men de e klart att du kan fråga här, men oftast får du svar snabbare genom att söka själv, vissa saker kan vara lätta o hitta genom o googla ju, andra grejjor kan man behöva tips för o hitta.
Nå väl, MAX rules btw! tongue

hehe nog trodde jag det, men jag tänkte inte på det smile 

håller med MAX rules big_smile

Sök