Som topic.. har nokia n73 tidtagarur.. har kollat igenom hela telefonen även tittat i boken man fick till , hittar fan inte tidtagarur... väldigt dåligt såfall för en mobil för sådär 5000kr
Klart den har.. gäller bara att leta på rätt ställe Och jag har inte använt en Nokia på några månader nu så jag kommer bannemej inte ihåg vart det låg någonstans.. Men det ligger nog ... Hmm... Fan det kanske den inte har trots allt
Klart den har.. gäller bara att leta på rätt ställe Och jag har inte använt en Nokia på några månader nu så jag kommer bannemej inte ihåg vart det låg någonstans.. Men det ligger nog ... Hmm... Fan det kanske den inte har trots allt
Klart och klart. Jag har haft min N73 sen i januari och den har inget tidtagarur. Och förstår inte riktigt varför den skulle ha det heller Känns för mycket "budgetprogram". Men N73 är ju som sagt byggt på Symbian så det finns program att få tag på.
Har själv en N73, och det känns otroligt skönt att kunna välja vilka program man vill ha i telefonen. Sen finns det ju en jävla massa nyttiga program till Symbian.