5817
Sök

nokia n73 har den tidtagning!?

371 Inlägg
31 juli 2007
Trådstartare
Som topic.. har nokia n73 tidtagarur.. har kollat igenom hela telefonen även tittat i boken man fick till , hittar fan inte tidtagarur... väldigt dåligt såfall för en mobil för sådär 5000kr

Life is a bitch, then u die

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
31 juli 2007
Den har nog inte de. Men nokias budget telefoner har big_smile
Var samma på min N93, ingenting.

371 Inlägg
31 juli 2007
Trådstartare
haha budget telefonerna har det men inte värstingarna  big_smile

Life is a bitch, then u die

Moderator+
1 081 Inlägg
31 juli 2007
Installera då? smile Bör väl inte vara så konstigt.

Vem jag?

3 627 Inlägg
31 juli 2007
Klart den har.. gäller bara att leta på rätt ställe tongue Och jag har inte använt en Nokia på några månader nu så jag kommer bannemej inte ihåg vart det låg någonstans.. Men det ligger nog ... Hmm... Fan det kanske den inte har trots allt tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

945 Inlägg
31 juli 2007
Letade precis igenom min och lyckades inte hitta det.

Yellow bug!
1 640 Inlägg
31 juli 2007
ToXtreme skrev:
Klart den har.. gäller bara att leta på rätt ställe tongue Och jag har inte använt en Nokia på några månader nu så jag kommer bannemej inte ihåg vart det låg någonstans.. Men det ligger nog ... Hmm... Fan det kanske den inte har trots allt tongue

Klart och klart. Jag har haft min N73 sen i januari och den har inget tidtagarur. Och förstår inte riktigt varför den skulle ha det heller smile Känns för mycket "budgetprogram". Men N73 är ju som sagt byggt på Symbian så det finns program att få tag på.

http://nokia-n71-software.epocware.com/Handy_Clock.html är mycket användbart. Du har många olika klockfunktioner, klockan över världsdelar och liknande. Men även timerfunktion och stoppur! Funkar till N71, N73 och N80 smile
Senast redigerat av Edil_ (31 juli 2007)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

1 703 Inlägg
31 juli 2007
Har själv en N73, och det känns otroligt skönt att kunna välja vilka program man vill ha i telefonen. Sen finns det ju en jävla massa nyttiga program till Symbian.

Sök