5036
Sök

Slipverktyg Sökes

Skogsmulle
31 Inlägg
31 juli 2007
Trådstartare
Ja nu är de så att jag letar efter ett slipverktyg som ja inte kan hitta nånstans, så nu tänkte jag fråga er om någon vet var man kan få tag på detta. Ska försöka att förklara hur det ser ut/används då ja inte vet nått korrekt namn på det..

De är en ganska lång platta, vet inte mått precis, men runt 120x500mm kanske? 2 handtag och fästen så man kan spänna fast slippapper på. Den ska va lite mjuk i plattan så man kan följa bilens former och kunna få stora ytor släta efter spackling.

Om det är någon som förstår vad jag menar och vet vad detta heter. Eller ännu bättre, vet var jag kan få tag på detta. Så snälla skriv big_smile Vore guld värt smile

When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle. Then I realised that the Lord doesn't work that way so I stole one and asked Him to forgive me.
Bygglogg volvo 142

Billackerare
737 Inlägg
31 juli 2007
Är det inte en vanlig slip kloss modell större du är ute efter?

Corrado VR6R 3.0 Turbo

Skogsmulle
31 Inlägg
31 juli 2007
Trådstartare
Nja dom är för styva tror jag? Men ja de är väll en sorts slipkloss kan man säga ja...

When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle. Then I realised that the Lord doesn't work that way so I stole one and asked Him to forgive me.
Bygglogg volvo 142

341 Inlägg
1 augusti 2007
Tror du menar en slipbräda?

Sök