4524
Sök

Fixa rost och flagnad färg?

Artist
5 Inlägg
2 augusti 2007
Trådstartare
Hej hej.. Tjej som behöver hjäääälp.. hihi..

Har en Mazda.. som är rostig och färgen börjat flagna på vissa ställen..
Jag har fixat en massa prylar för att kunna fixa detta någorlunda bra.. Men hur gör man??

Vad kommer först? Har slipborstar, slippapper fint och grovt.. har spackel, två sorter.. sen har jag spraylack!

Någon snäll själ som kan hjälpa lilla mig med förklaringar??? se bilder i min profil..

kram sara

DRÖMBIL: Vit, Rosa eller Röd gammal bubbla!!!
Vit, så ska jag dekorera den med rosa flufftyg på säten och styre..rosa, så ska det va vitt flufftyg på säten och styre..röd, så vill jag ha vitt skinn.. Byter gärna min mazda mot en Bubbla i någorlunda skick!!!!!

Proljece?
1 464 Inlägg
2 augusti 2007
Behöver rostskydd/grundfärg smile Sen slippar du ner rosten spacklar jämnt och fint slipar spacklar ett par gånger sen på med grundfärg sen lack tar ett tag att göra men blir bra smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

Artist
5 Inlägg
2 augusti 2007
Trådstartare
Jaha.. det låter enkelt wink
Undrar bara.. Har någon slags silveraktig tejp oxå.. vad ska man ha den till???
hihi.. inte jag som köpt grejerna naturligtvis.. annars hade jag nog vetat.. ex pojkvän gjorde det.. och jag vill inte fråga honom givetvis

haxer skrev:
Behöver rostskydd/grundfärg smile Sen slippar du ner rosten spacklar jämnt och fint slipar spacklar ett par gånger sen på med grundfärg sen lack tar ett tag att göra men blir bra smile

Vit, så ska jag dekorera den med rosa flufftyg på säten och styre..rosa, så ska det va vitt flufftyg på säten och styre..röd, så vill jag ha vitt skinn.. Byter gärna min mazda mot en Bubbla i någorlunda skick!!!!!

Artist
5 Inlägg
2 augusti 2007
Trådstartare

Åhh.. men det är ju precis det jag behöver veta juuuue..

thanks alot!

Sök