Stjärndekor på Lizzy?

some_people #40859
7 augusti 2007 · 150 Inlägg

Shu_broshan skrev:
Hela bilen är ju fusktbyggt så de spelar ju ingen roll om du gör den ännu mera ful.
Kanske lägga dom pengarna på att fixa rosten eller motor eller kanske lite ljud eller kanske lite lektioner i ellära ist?....

ojdå!
lite AVIS!!!

AdamOpel DraMinBil.nu
7 augusti 2007 · 1 016 Inlägg

Hej du. Du brukar ju gå nya vägar känns det som vid varje bygge. Att ta samma idé som från Preluden skulle förstöra det hela en liten smula, även om du kör med "Superstar" namnet i bilen.

Jag tycker du ska be Zandy koka ihop någonting helt nytt och eget igen, som alltid smile

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
Mäki Långsam Perfektionist
7 augusti 2007 · 4 800 Inlägg

Jag tycker (eftersom du vill ha stjärnor) att du ska ha mönstret av en stjärna uppbyggt av mindre stjärnor i en solid grön färg lite mörkare än bilens smile Hoppas du förstår annars får du säga vad du inte förstår så får jag förklara på något annat vis.

Förresten så kollade jag lite snabbt på bilen nere i mantorp, det såg ju ganska bra ut smile Jag gillar den lite mer cleana looken också hehe.

Senast redigerat av Mäki (7 augusti 2007)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
lelleal
7 augusti 2007 · 1 150 Inlägg

http://www.garaget.org/?car=2571&image=32627
Istället för gripen dekalen2 cromade stjärnor fast lite större än gripen örnen:)

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
LillNaisarn
7 augusti 2007 ·

Om du ska ha stjärndekor så välj ngn diskret färg och inte silver, tycker bilen är perfekt som den är (hoppas detta var till ngn hjälp)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang