Stjärndekor på Lizzy?

Katamso Superstar
7 augusti 2007 · 511 Inlägg

Hello smile

Tänkte höra lite vad ni som sitter här på garaget tycker. Ska jag sätta Stjärndekor på nya bygget "Lizzy" eller inte???

Hade det ju på förra bilen. "Clara" (nedan). Men denna gång blir det isåf kromstjärnor. Säg vad ni tycker och om det ska vara olika stora stjärnor eller något annat.

Var ju tänkt från början att ha stjärnor på henne iaf... Lite av mitt signalement oxå ju.
Vad tycker ni?

Projekt 2007- SAAB 900T "Lizzy"
http://www.garaget.org/archive/5102/38674/38674-537781.jpg

http://www.garaget.org/archive/5102/38674/38674-537769.jpg


Projekt 2006 - Honda Prelude Superstar "Clara"
http://www.garaget.org/gallery/archive/5102/2777/5102-35706.jpg

http://www.garaget.org/gallery/archive/5102/2777/5102-12353.jpg





//K

Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Aerodynamik ...
7 augusti 2007 · 7 120 Inlägg

cool Stjärnor är lite tjejigt, jag röstar på cleant!

ToXtreme
7 augusti 2007 · 3 627 Inlägg

Njaa.. inte om du sätter de i oordning som på Clara.. Lägg en väl genomtänkt bana på stjärnorna isåfall.. typ i en båge eller nåt.. det hade vart snyggt smile Annars så tkr jag du ska avstå smile

MVH Jimmy

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
Katamso Superstar
7 augusti 2007 · 511 Inlägg

ToXtreme skrev:
Njaa.. inte om du sätter de i oordning som på Clara.. Lägg en väl genomtänkt bana på stjärnorna isåfall.. typ i en båge eller nåt.. det hade vart snyggt smile Annars så tkr jag du ska avstå smile

MVH Jimmy

Ja vi får väl se... e lite sugen på att slänga på lite stars iaf...


Aerodynamik skrev:
cool Stjärnor är lite tjejigt, jag röstar på cleant!

Jag e väl lite tjejig oxå säger dom tonguecool



Mer åskiter tack big_smile

//K

Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Shu_broshan
7 augusti 2007 · 2 Inlägg

Hela bilen är ju fusktbyggt så de spelar ju ingen roll om du gör den ännu mera ful.
Kanske lägga dom pengarna på att fixa rosten eller motor eller kanske lite ljud eller kanske lite lektioner i ellära ist?....

Kettunen
7 augusti 2007 ·

Shu_broshan skrev:
Hela bilen är ju fusktbyggt så de spelar ju ingen roll om du gör den ännu mera ful.
Kanske lägga dom pengarna på att fixa rosten eller motor eller kanske lite ljud eller kanske lite lektioner i ellära ist?....

Vadå fusk byggd???

Zoltrix
7 augusti 2007 · 438 Inlägg

Shu_broshan skrev:
Hela bilen är ju fusktbyggt så de spelar ju ingen roll om du gör den ännu mera ful.
Kanske lägga dom pengarna på att fixa rosten eller motor eller kanske lite ljud eller kanske lite lektioner i ellära ist?....

Vilken bil kör du själv?

Braather (none)
7 augusti 2007 · 1 725 Inlägg

Tjo!

Stjärnor är så nice..

Men kanske göra lite färre av dom och kanske lite mindre...Centrera dom på ett speceillt ställe...  Kanske lite spritt på huven som sträcker sig ner på en sidoskärm...

Det får inte bli för mycket..

Lycka till!

//Jonas

--Lev i går som det vore i morgon--
FreddeK
7 augusti 2007 ·

Shu_broshan skrev:
Hela bilen är ju fusktbyggt så de spelar ju ingen roll om du gör den ännu mera ful.
Kanske lägga dom pengarna på att fixa rosten eller motor eller kanske lite ljud eller kanske lite lektioner i ellära ist?....

haha ditt jävla kronmongo!

Hmm jag tycker stjärnorna blir lite för mycket. Spana på den lite på mantorp och jag tyckte det såg riktigt bra ut som den var=) den färgen i solen....oj oj oj.

men som jag sagt tidigare så bygg för din egen skull..vill du ha stjärnor så sätt dit stjärnor!

Mvh Fredde

PlumCrazy
7 augusti 2007 · 881 Inlägg

Shu_broshan skrev:
Hela bilen är ju fusktbyggt så de spelar ju ingen roll om du gör den ännu mera ful.
Kanske lägga dom pengarna på att fixa rosten eller motor eller kanske lite ljud eller kanske lite lektioner i ellära ist?....

Vadå avundsjuk?

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
camaro67 Meister
7 augusti 2007 · 6 763 Inlägg

Låter som om du känner killen och vill jävlas?

Shu_broshan skrev:
Hela bilen är ju fusktbyggt så de spelar ju ingen roll om du gör den ännu mera ful.
Kanske lägga dom pengarna på att fixa rosten eller motor eller kanske lite ljud eller kanske lite lektioner i ellära ist?....

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Shu_broshan
7 augusti 2007 · 2 Inlägg

Ola bor där ja me gör så ja vet lite.
Kolla bara hur den är lackad? Bakskärmarna är rostiga, som på alla andra saabar men de borde man väl göra nått åt när man hellackerar en bil? Varenda gång järn, dörrstopp å smådetaljer satt kvar vid lackning. Motorhuvs listen satt kvar. Inte rostlagat någon stans nästan. Fingeravtryck på lacken?.. Lacken på bakdelen skulle behöva ett dimlager...
Å detta är bara lacken...

FreddeK
7 augusti 2007 ·

Shu_broshan skrev:
Ola bor där ja me gör så ja vet lite.
Kolla bara hur den är lackad? Bakskärmarna är rostiga, som på alla andra saabar men de borde man väl göra nått åt när man hellackerar en bil? Varenda gång järn, dörrstopp å smådetaljer satt kvar vid lackning. Motorhuvs listen satt kvar. Inte rostlagat någon stans nästan. Fingeravtryck på lacken?.. Lacken på bakdelen skulle behöva ett dimlager...
Å detta är bara lacken...

ja men skitsamma...han frågade om stjärnorna. om du vill dissa hans bil så kan du väl ta det med honom på stan personligen än att sitta och fega bakom din skärm ditt pucko.

Senast redigerat av Freddeponken (7 augusti 2007)

BMTech Svensk Mästare SQL Mini 2010
7 augusti 2007 · 2 009 Inlägg

inget att haka upp sig på skulle tro att 90% av alla plastraketer är fuskbyggda på det sättet har sett massvis med exempel på sånt så denna är säkert inget undantag.
Dock har jag inte sätt den personligen.

Men visst stjärnor eller inte sånt är ju upp till ägaren.
Jag gillar inte stuket på bilen alls men det är min personliga åsikt och många andra gillar bling bling.

Men som sagt stjärnor på just den bilen ja varför inte det skulle ju gå ihop med resten av stuket så bara kladda på smile

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"
Volkswagen 1300 "Högre än din bil.............." (1969)
BMW 320i E91 "SQL bilen" (2006)
Genuine VeeDub
7 augusti 2007 · 319 Inlägg

Stjärnorna är najs!

Gör lite förslag i photoshop innan du bestämmer dig..!

Squadron
7 augusti 2007 · 1 833 Inlägg

Jag tycker du skall göra vad du tycker är fint.
Jag tror nog att det skulle bli snyggt med stjärnor, stjärnor är ju DU big_smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
Katamso Superstar
7 augusti 2007 · 511 Inlägg

Shu_broshan skrev:
Hela bilen är ju fusktbyggt så de spelar ju ingen roll om du gör den ännu mera ful.
Kanske lägga dom pengarna på att fixa rosten eller motor eller kanske lite ljud eller kanske lite lektioner i ellära ist?....

Shooo brosan cool

Du har skrivit 2 inlägg på hela forumet. O du orkar sitta o störa dej. Allt det där du tog upp känner jag igen från en viss annan person som finns här på garaget. Det e den enda som oxå anmärkt på det du nämner. Antar att ni polar ihop. Eller e det samma person? tongue

Om du tycker jag fuskbygger e det upp till dej. Men så vitt jag ser på garaget så har du inte ens en egen bil eller byggt något själv så inte för att va sån... men det e så lätt att sitta bakom en skärm o störa sej o kasta skit på andra. Kom med något eget som e bättre istället för att sitta o gnälla på andra iställt. Känns som om du "borde" ha något mer liv än så? Annars e jag ju glad att jag byggt så jäkla dåligt att du har nåt att göra lol


Nog om sånt där trams nu. Jag funderar vidare på stjärnorna.
Kom gärna med fler förslag.

Nån trevlig moderator kan väl stänga av såna som brosan oxå så vi slipper att garaget.org blir nåt jävla lunarstorm.




//K

Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Wetterstrand
7 augusti 2007 · 75 Inlägg

Släng på lite kromstjärnor du...
Jag är ju egentligen en person som föredrar diskret styling men iom att denna bil går efter en annan linje så löp linan ut!
Sänk den gärna också då (jag) iaf tycker den är lite för hög för show och för den optimala looken...
Lycka till med ditt fina bygge!
MVH

PlumCrazy
7 augusti 2007 · 881 Inlägg

Inga stjärnor, MEN, jag tycker du ska ha en jättestor saab gripen fågel över typ halva bilen som ska vara i krom förutom kronan som ska blänka i guld samt att tungan ska vara röd wink

Edit: http://img69.imageshack.us/img69/3936/9155cf8.jpg

Nåt sånt blir det väl, fast inte så lamt utan mer bling tongue

Senast redigerat av PlumCrazy (7 augusti 2007)

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
Katamso Superstar
7 augusti 2007 · 511 Inlägg

PlumCrazy skrev:
Inga stjärnor, MEN, jag tycker du ska ha en jättestor saab gripen fågel över typ halva bilen som ska vara i krom förutom kronan som ska blänka i guld samt att tungan ska vara röd wink

Edit: bild kommer snart tongue

Kanske det... har lite sådär svårt för gripen annars. Det har ju "alla" SAABar smile Men visst kom med en bild så kan jag fundera på det big_smile



//K

Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang