Va faan jälva skitkväll, farsan kommer inte bli så happy Min bil e på lagning så jag fick låna en liten nissan micra av farsan om ja lova o köra lungt för han ska ha motorn ur den så inget får pajja ;P Sen idag efter ja vart chaffis åt nåra så upptäckte ja att bilen knacka lite i motorn när ja kom hem så ja stängde genast av, menj olja finns i... sen ser ja hure ryker massa jävla ånga ur huven...fyfan äre kylaren som pajjat elr ? för de droppar en jälva massa vatten under bilen, har inte öppnat huven o kollat än för ja blev så förbannad så ja smällde igen dörren o gick in.. mitt humör e piss off idag Äre lätt o få tag på en kylare till en nissan micra på skroten ? ;S o hur mkt ska man ge för en isåfall.. jälva skit !!
Lyssna på motorn och hör efter om den knackar idag när du startar den, gör den inte det så är det nog ganska safe. Körde ni hårt? Kanske bara var vatten från expansionskärlet som svämmat över om du har tur
Senast redigerat av Losgard (12 augusti 2007)
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
elr så har du sån otur som jag hade=D att det bara är det lilla locket som sitter högst upp som har släppt ut lite vatten så har det kommit på alla vama delar..och då ryker det ju.... trodde det var min kylare som hade pajjat då med
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...