Någon med erafarenhet från MySpons? Dom vill han kontokortnummer för att om man får sposor så drar dom 600kr? Men får man veta om det är ett bra erjudande och man måste tacka ja innan dom drar 600kr. Inge kul att få typ någon skitsponsring på typ 20% på något företag som man inte vill ha saker ifrån ju. Då åker 600kr åt skogen.
Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
Blir fan förbannad när jag ser att Bilsport och Street Xtreme fortfarande har kvar annonser med Myspons. Seriösa tidningar borde inte ha med blufföretag
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Blir fan förbannad när jag ser att Bilsport och Street Xtreme fortfarande har kvar annonser med Myspons. Seriösa tidningar borde inte ha med blufföretag
Är ganska svårt att kalla tillbaka alla tidningar och trycka om dom. Du kanske ska vänta tills "nästa" nummer kommer ut i butiken.
Och som ovanstående skrev så är det ingen annons med i den senaste, och dessutom är det en liten text angående MySpons i tidningen där dom skriver hur det ligger till.
Men Sebban, du har redan skapat en tråd om Myspons där du fick flera svar och en hänvisning till en jättetråd. Du behöver verkligen inte skapa 3 nya trådar.