3798
Sök

Sidoblinkers... Montera

Greve
135 Inlägg
27 augusti 2007
Trådstartare
Ja som rubriken säger... Jag kan inget om sådant... Har hört att man bara kan dra dem rakt ut? Stämmer detta?? Tacksam för svar!

Greve
135 Inlägg
27 augusti 2007
Trådstartare
Min bil är en Volvo 850 BTW...

3 627 Inlägg
27 augusti 2007
Hmm, på min 740 (som har samma sorts blinkers) Så skjuter jag dem framåt och sedan drar jag de utåt smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Greve
135 Inlägg
27 augusti 2007
Trådstartare
Okej tack ska jag prova! Hårt eller? Vill inte knäcka skiten... smile

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
27 augusti 2007
hanning81 skrev:
Okej tack ska jag prova! Hårt eller? Vill inte knäcka skiten... smile

Nja, man får typ "knixa" till lite eller vad man ska säga. =P

Jag bytte mina en gång till svarta klarglas med 6 st dioder i, men dem fick jag fan inte ha ifred dem försvann rätt fort så nu sitter dem gamla fula på igen... sad

Känns inte som ett det är någon idé att köpa nya innan man fått ett garage att ställa bilen i...

I do it my way

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
27 augusti 2007
Tipps.. sätt med torx eller något som inte alla har med sig smile.. eller insex. på det viset blir det svårare att sno dem.. popp nit om man är seriös och gillar att borra för att byta lampor smile.. (om det finns nått att skruva i)

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners

1 653 Inlägg
27 augusti 2007
ToTTeN skrev:
Tipps.. sätt med torx eller något som inte alla har med sig smile.. eller insex. på det viset blir det svårare att sno dem.. popp nit om man är seriös och gillar att borra för att byta lampor smile.. (om det finns nått att skruva i)

risken är att du får mer skador pga det runt omkring när de bänder och vrider för att få loss skiten... hellre offra ett par blinkers än att behöva lacka om hela skärmen och ev dörrarna o de nu klantar sig rejält...

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
28 augusti 2007
Grejen är den att det finns inget att skruva i, bara att klicka dit dem och hoppas att ingen snor dem (ha ha, säkert) mad

I do it my way

820 Inlägg
28 augusti 2007
Ni kan ju alltid köra något bra lim på baksidan av dem... men då får ni ju aldrig loss dem igen om ni vill byta igen smile

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
28 augusti 2007
wh0re skrev:
Ni kan ju alltid köra något bra lim på baksidan av dem... men då får ni ju aldrig loss dem igen om ni vill byta igen smile

Ja, det har du rätt i. Men jags ka nog inte ta bort dem igen när jag köpt ett nytt par.
Risken finns ju att det bryter loss dem på något sätt och repar lacken m.m och det vill man ju inte.

Jag har hafrt en jävla tur med min lack först lampstöld och inga repor eller något. Och sen försök till benisnslangning men inga repor eller så där heller. Tur.

I do it my way

Sök