5492
Sök

Garaget.org jämställdhet!!!

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
Garaget har nog suddat ut alla gränser och allt som har funnits mellan bilmärkena! Inga BMW som pissas på av Hobbe och så! Det tycker jag är roligast med denna sida! Alla är välkomna och kommentarerna som delas ut till höger och vänster är inte baserade på märke! Det är om den är snygg eller har ngn häftig lösning! Garaget äger!
Skall bara tacka moderatorerna att de har gjort/gör ett grymt bra jobb!
Senast redigerat av MikeAero (30 augusti 2007)

-Mike-

414 Inlägg
30 augusti 2007
Kan inte annat än att hålla med! Är riktigt trevligt här big_smile

hej

1 174 Inlägg
30 augusti 2007
MMMM! Bästa forumet i cyberrymden crhizzz!
Senast redigerat av Akka (30 augusti 2007)

3 627 Inlägg
30 augusti 2007
Kan hålla med, grymt bra forum smile

Fast det där med att man inte snackar skit om andra märken kommer man nog aldrig bli av med.. Det är av ren natur roll

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
ToXtreme skrev:
Kan hålla med, grymt bra forum smile

Fast det där med att man inte snackar skit om andra märken kommer man nog aldrig bli av med.. Det är av ren natur roll

Jo då det finns men inte märkbart, man kollar på bilen och skriver en kommentar om bilen! Det verkar som det kvittar om det är Saab eller Volvo Audi! Man blir ju alltid lika paff när man ser att det har kommit en kommentar och det är från ngn som inte har Saab eller BMW! Det var det jag menade

-Mike-

3 627 Inlägg
30 augusti 2007
Jaha smile Du menade så du big_smile

Jo det har du rätt i wink Inte många som är negativa så.. jag vet bara en roll , och han är en jävel på att tracka ner på alla trådar som involverar Volvo.. lite tråkigt menmen smile

NissanMotorsport
30 augusti 2007
ToXtreme skrev:

Jo det har du rätt i wink Inte många som är negativa så.. jag vet bara en roll , och han är en jävel på att tracka ner på alla trådar som involverar Volvo.. lite tråkigt menmen smile

haha, vet nog vem du menar big_smile

312 Inlägg
30 augusti 2007
haha ^^   måste hålla med om att det e ett kul forum med bra moderatorer... tack för det big_smile

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?

3 627 Inlägg
30 augusti 2007
SupraDupraFly skrev:
ToXtreme skrev:

Nej men gör du? yikes Det är väldigt "svårt" att lista ut wink Han kanske vet vem han är men inte kan han bli sur på mig för han vet ju inte att jag syftar på JUST han big_smile

Fördelen med att inte nämna namn tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
30 augusti 2007
ToXtreme skrev:
SupraDupraFly skrev:
ToXtreme skrev:

Nej men gör du? yikes Det är väldigt "svårt" att lista ut wink Han kanske vet vem han är men inte kan han bli sur på mig för han vet ju inte att jag syftar på JUST han big_smile

Fördelen med att inte nämna namn tongue

lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Moderator+
1 081 Inlägg
30 augusti 2007
Ja just med kommentarer har jag också reagerat på, får nån med "Riktigt fin bil du har!" och så läser man att personen tex kör Volvo 740 vilket gjort en lite förvånad smile Inget illa om Volvo 740 men tyvärr har jag faktiskt lite fördommar om ägarna, gäller fler märken också iofs. Och säkerligen är det samma sak med Saab-ägare för dom som kör andra märken.

Kul att det blivit så iaf, fast lite gnäbb finns det. Men på ett märkesoberoende forum kommer det alltid finnas sådant, helt omöjligt att få bort smile

Vem jag?

3 627 Inlägg
30 augusti 2007
Redbull skrev:
Ja just med kommentarer har jag också reagerat på, får nån med "Riktigt fin bil du har!" och så läser man att personen tex kör Volvo 740 vilket gjort en lite förvånad smile Inget illa om Volvo 740 men tyvärr har jag faktiskt lite fördommar om ägarna, gäller fler märken också iofs. Och säkerligen är det samma sak med Saab-ägare för dom som kör andra märken.

Kul att det blivit så iaf, fast lite gnäbb finns det. Men på ett märkesoberoende forum kommer det alltid finnas sådant, helt omöjligt att få bort smile

*HARKEL HÖGT SÅ IN I HELVÄTÄ* Nu får du allt förklara dig.. jag vill höra fördomarna du har mot mig yikes

Ta en titt i mitt galleri först så ska vi se om dina fördomar dog ut lika snabbt som du han bygga upp dem big_smile

4 554 Inlägg
31 augusti 2007
fördommar har man alltid för man får fel intryck nån gång, räcker med att man kollar på redbull, färegelandabo ptja den kan ju inte va helt frisk wink jag tycker som ni andra sa man kan få bra kommentarer från vem som helst och en bra kommentar gör de ju bara ännu roligare å ha bilen! och märker ni nån pajkastning på forumet eller i nån kommentar så tveka inte å rapportera så är de nog snart löst

285 Inlägg
31 augusti 2007
Håller med, till stor del väldigt bra här, sen är det klart att folk måste få ha olika åsikter.
tex tycka bmw är för dyr för vad man får eller att sabb inte har fina linjer, eller att volvo tappat sin svenska kvalitet, att porsche ser et som en groda eller allt det nu kan vara.
Men det handlar ju oftast om ett intryck mer än fördommar.
jag har allt mina såna sidor men ingen regel utan undantag.
sedan kan jag tycka någon har gjort ett grymt fint jobb med en bil som jag kanske inte gillar för övrigt.
Och i grund och botten är det väl så att alal här inne är vi väl biltokiga "galningar" smile

en satans jävla Volvo.

2 201 Inlägg
31 augusti 2007
helt klart är detta den bästa sidan, utan tvekan.
alla kommentarer behöver inte vara för att man gillar bilmärket, utan den kanske enkelt är i fint skick, fina fälgar, snygg baslåda mm.
o det är det som är kul, att inte bli blind på bara sitt eget märke eller de man gillar

4 554 Inlägg
31 augusti 2007
tänkte fortsätta lite wink
med snart 60 000 medlemmar tycker jag de är grymt bra stämning folk har förtroende och respekt för varandra och det märks på så sätt att man vågar ta upp relationsfrågor och andra känsliga saker de hade man inte gjort om de va många oseriösa medlemmar som hade förstört trådarna.

139 Inlägg
31 augusti 2007
loudness skrev:
tänkte fortsätta lite wink
med snart 60 000 medlemmar tycker jag de är grymt bra stämning folk har förtroende och respekt för varandra och det märks på så sätt att man vågar ta upp relationsfrågor och andra känsliga saker de hade man inte gjort om de va många oseriösa medlemmar som hade förstört trådarna.

Har också märkt detta med relations frågor och liknande! Garaget är en cool plats, sitter och läser igenom mycket här på forumet om folk som avlivar sin hund till turboras? gött go stämning här på garaget !!! keep it up big_smile

Sök