jag fattar inte riktigt det här med "hetast just nu" fönstret här på garaget. Vad är det som avgör? är det dom bilarna som har haft mest besökare under dagen eller? och om det är så, hur fan har det gått till för vissa? Det brukar kunna vara riktiga rosthögar som ligger på listan kan någon förklara för mig
jag fattar inte riktigt det här med "hetast just nu" fönstret här på garaget. Vad är det som avgör? är det dom bilarna som har haft mest besökare under dagen eller? och om det är så, hur fan har det gått till för vissa? Det brukar kunna vara riktiga rosthögar som ligger på listan kan någon förklara för mig
joo precis, det är hur många besökande bilen har haft det senaste dygnet som avgör... sen att det är rosthöga osv som är med kan ju bero på att folk går in och tittar på den utan att veta från början att det är en rosthög exempelvis utan att dom ser efter att dom varit in och kollat att det är en skrothög... ungefär nått sånt
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Förstår itne heller att bilarna är kvar i listan 20 minuter efter 00.00.. alltså till 00.20.. så då får dom ännu mer tittare som räknas dagen efter, så då ligger dom på samma plats ändå..
låt andra få chanser också.. och gör så att alla besökare idag rensas prick kl 00.00..