köpa laservarnare vart??

D2-Jonsson
3 september 2007 · 93 Inlägg

som rubriken lyder: Någon som vet vart man kan köpa en sjysst laservarnare, till vettigt pris??

är alltså inte ute efter den lagliga gps baserade fartkameravarnaren

utan den riktiga laser/radarvarnaren som varnar för farbror blå, fartkameror osv.

skicka pm (är ju inget man vill utanonnsera hur som helst, kanske...)

TURBO -forever!
Majk_ Öhh
3 september 2007 · 272 Inlägg

sugen på en jag oxå...

BMC Mini 1000 Saloon "Purple Haze" (1970)
Tommy_Enk Toyota-Frälst
3 september 2007 · 310 Inlägg

roll

jao, jag är på.. hehe... nu när man har supra och allt tongue

vet inte om det är riktigt och rätt att lägga ut länken men det tar 5 sekunder för en 5-åring att hitta den på google så sak samma:

http://www.laservarnare.com/

Jontelitokd
3 september 2007 · 1 043 Inlägg

bra sida men lite dåligt info om de olika radarna..

någon som vet mer om de?

Senast redigerat av axza (3 september 2007)

Kirreböna
3 september 2007 · 23 Inlägg

Jag beställde min Cobra varnare från USA. Som naturligtvis införskaffades i helt lagliga syften som att bara pröva om den över huvud taget fungerade.
Slog till på "värsting modellen" (Cobra 9830)  och betalade 1400kr inkl. frakt då jag och en kamrat delade på frakten.

Beställde från www.bargainspotonline.com

Bild på varnaren finns i mitt galleri under "leksaker"

Senast redigerat av Kirreböna (3 september 2007)

Gizmojohan
3 september 2007 · 3 295 Inlägg

Kirreböna skrev:
Jag beställde min Cobra varnare från USA. Som naturligtvis införskaffades i helt lagliga syften som att bara pröva om den över huvud taget fungerade.
Slog till på "värsting modellen" (Cobra 9830)  och betalade 1400kr inkl. frakt då jag och en kamrat delade på frakten.

Beställde från www.bargainspotonline.com

Bild på varnaren finns i mitt galleri under "leksaker"

hehe.. du har ju blivit lurad big_smile dom finns ju att köpa på blocket.se för 995 kr, har själv gjort det big_smile

Jontelitokd
3 september 2007 · 1 043 Inlägg

är det värt pengarna då? hur bra är dem?

index
3 september 2007 · 658 Inlägg

Ja, det är ju det man undrar, hur billigt man än får de är det ju bortkastat om det inte funkar. Och funkar de inte blir det ju ruggigt dyrt smile

Kilowatts is my living, horsepower is my life.
Gizmojohan
3 september 2007 · 3 295 Inlägg

jorå..dom funkar fint tycker jag.. dom varnar ju för dom kameror som är aktiverade för stunden, varnar även för ica's automatiska dörrar (!) dom använder samma frekvenser)
fast just laserpistolerna är ju ganska odugligt.. när det väl börjat pipa i mojängen så är det ju redan försent.. men fart kamerorna funkar den fint på.

mvh johan

Jontelitokd
3 september 2007 · 1 043 Inlägg

då är det ju lika bra att köpa en gps varnare och vara laglig tongue

Tommy_Enk Toyota-Frälst
4 september 2007 · 310 Inlägg

Vad jag har hört finns det bara en möjlighet för laservarnaren att funka på polisens laserpistoler och det är om det träffar bilen framför (om den är inom ett visst avstånd från dig)

Men som sagt, då kan man lika gärna köpa den GPS-baserade varnaren som är både billigare och antagligen fyller lika bra funktion sad

sir_daniel www.kudoz.se
4 september 2007 · 3 802 Inlägg

jag har någon Cobra XRS9500 hemma (NYA i kartong) 1000:- så är den er

Senast redigerat av sir_daniel (4 september 2007)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang