laservarnare - Nån erfarenhet?

Persson-GTI
1 oktober 2005 · 6 Inlägg

Kolla på laservarnare.com...
Har någon tesat?

Volvo V70 GLT "Black Beauty" (1998)
Xoff Volvo tönt... =)
1 oktober 2005 · 2 344 Inlägg

jobbiga saker ifall de är fel inställda... piper hela jävla tiden... vart ända dörr öppnare piper de på...

Volvo V70 T5 "Ajoli - Den odödliga" (1997)
leekan
1 oktober 2005 · 44 Inlägg

farsan har en han använde den en dag sen tog han ut den för den pep fan hela jävla tiden:S

ludde__mannen draminbil.nu
2 oktober 2005 · 1 382 Inlägg

stänga av i stads trafik sätta på vid landsvägskörning? eller piper den även när man åker utanför samhället på "stora vägen"?

Scratch
3 oktober 2005 · 719 Inlägg

Den reagerar på infraröda strålar som lasern använder och alla fjärrnycklar till bilar så kan bli massor me tjut när man e runt andra bilar!

Men sätt vissa som man kan ställa in så dom bara läser vissa frekvenser!

live free, die young.
OverBoosted AUTOBAHNRASER
3 oktober 2005 · 3 804 Inlägg

ludde__mannen skrev:
stänga av i stads trafik sätta på vid landsvägskörning? eller piper den även när man åker utanför samhället på "stora vägen"?

om man bor i stan är det ganska meningslöst i så fall:P


Bmw osv..
Xoff Volvo tönt... =)
3 oktober 2005 · 2 344 Inlägg

dom brukar ha ett "city" läge där de bara kollar d viktigaste. tex laser

Volvo V70 T5 "Ajoli - Den odödliga" (1997)
Skorpionking
25 december 2005 · 7 Inlägg

Har en Cobra xrs9700 o den funkar kanon, piper ca 1-2 km före ett aktiverat kamera skåp eller polis kontroll, rekomenderas, GOD JUL smile

BMW 540 IAT (1999)
Tuben
25 december 2005 · 238 Inlägg

ja jag har en polare som har en också, piper ju innen i stan och när man ska in på mackar men man vänjer ju sig vid att dra ut cig kontakten, tyker det är kannon annars om man kör mycket landsväg och motrväg inne i stan är det inte någon höjdare kanske tongue

polaren har någon lite äldre än C o b r a   X R S   9 7 0 0
men jag funderar själv på att köpa en C o b r a   X R S   9 7 0 0


men du kan ju kolla på http://www.motorandning.com/ dom har någon biligare varnare också har jag förr mig

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang