jag letar nån hemsida som säljer neon som pulserar i takt med musiken att ha i bakluckan, Samt så vill jag ha ett neon ckitt under bilen oxå någon som vet vad man köper sådant?
Och får man köra med det på vägar och isånnafall vilka färger?
Blueride har en jävla massa neon, finns säkert pulsstyrt där. Ett tips från mig är att köpa diod-kit istället för neon-kit, bättre livslängd,starkare sken och drar mindre ström..lite dyrare dock men de är de värt.
Ang. om de är lagligt eller ej så finns det delade meningar. Enligt mig får du ha det på när bilen är parkerad.
RB25DET, probably the best motorsound in the world!
jag letar nån hemsida som säljer neon som pulserar i takt med musiken att ha i bakluckan, Samt så vill jag ha ett neon ckitt under bilen oxå någon som vet vad man köper sådant?
Och får man köra med det på vägar och isånnafall vilka färger?
Tack på förhand Andino.
hmm hemsida kan jag inte rekomendera, men ja vet dock att det inte är lagligt att framföra en bil med neon på allmän väg, parkerad får du troligen ha det.
Vet då iaf att du inte får ha blå och röd då den blå = polisens saftblandare och röd = bromsljuset. Kommer ihåg en del från moppetiderna när man vart stoppad av dom
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Köpte mitt från blueride, funkar bra... Fast diodkit dåra... Annars har bla micro lite olika diodrör med pulsstyrning... Vad ska det spela för ngn roll om jag har rött ljus under bilen om jag ändå står still och är parkerad? Dryga jävla regler... Åh nej det ser ut som om han bromsar. men näe, han står jhu redan still, oh my god, böter på det här... Men att stå still och trycka på bromsen det får man göra.... Näe men det hela handlar nog mest om att det drar till sig uppmärksamhet, vilket i sin tur kan orsaka olyckor för att folk tar bort blicken från övrig trafik. Och sen kan det väl ev blända på ngt vis säkert...